پیشنهاد برگزاری متمرکز دیدارهای گروهی لیگ برتر والیبال در تهران

روابط عمومی سپاهان، موافقت این باشگاه با شیوه دوم برگزاری مسابقات در دور برگشت را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سازمان لیگ فدراسیون والیبال نامه‌ای مبنی بر نظرسنجی شیوه برگزاری دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان برای باشگاه‌ها ارسال کرد که باشگاه سپاهان با بررسی تمامی جوانب و ارائه نظرات کارشناسی، پیشنهاد جدیدی را ذیل نامه رسمی به این سازمان ارائه داد که در آن گفته شد برگزاری دور برگشت رقابت‌ها به صورت متمرکز در تهران (هر هفته ۳ بازی با استراحت ۴ روزه بین بازی‌ها) و برگزاری مراحل پلی‌آف و فینال مسابقات به صورت رفت و برگشت و دو بازی از ۳ بازی در شهرهای میزبان بوده است.

با توجه به ارائه این پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه سپاهان، سازمان لیگ والیبال در نتیجه گیری نهایی خود تیم سپاهان را جزو موافقان با شیوه دوم برگزاری رقابت‌ها قرار داده که این موضوع از جانب روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تکذیب می‌شود.

در صورت برگزاری مسابقات در مرحله پلی‌آف به صورت متمرکز، حق میزبانی تیم‌های بالای جدول و به ویژه تیم فولاد مبارکه سپاهان به عنوان صدرنشین مسابقات، اجحاف می‌گردد و کیفیت برگزاری رقابت‌های مرحله گروهی به پایین‌ترین سطح خود تنزل می‌یابد.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان درخواست رسمی دارد تا پیشنهاد آنها توسط نهاد مربوطه ارزیابی شود و حق اعتراض نسبت به نتیجه این نظرسنجی را برای خود محفوظ می‌داند.

در ادامه نامه ارسال شده از سوی باشگاه سپاهان به فدراسیون فوتبال را مشاهده می‌کنید:

پیشنهاد برگزاری متمرکز دیدارهای گروهی لیگ برتر والیبال در تهران

کد خبر 544614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.