کشاورز: افضل و باغبانباشی در فوتسال استخوان خورد کرده‌اند

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: مستحق پیروزی بودیم و از تک‌تک بازیکنانم به‌خاطر عملکرد خوبشان راضی هستم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد کشاورز پس از پیروزی گیتی‌پسند برابر سپاهان گفت: در نیمه‌اول بازیکنانم خیلی نتوانستند همدیگر را در زمین پیدا کنند دلیلش هم در اختیار نداشتن بازیکنانمان به‌مدت تقریباً یک ماه بود و تعطیلات نیم‌فصل خوبی پشت سر نگذاشتیم چرا که بازیکنانمان همراه تیم‌ملی رفته بودند.

وی در ادامه با اشاره به تغییر روند تیمش در نیمه‌دوم افزود: اما در نیمه‌دوم شرایط خیلی بهتر شد و کاملاً مسلط بر بازی شدیم و مستحق پیروزی بودیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص جدال سخت امروز تصریح کرد: دیدار فوق‌العاده سختی مقابل سپاهان داشتیم و سپاهانی‌ها سخت‌کوش بودند اما خوشبختانه بازی با برتری ما به پایان رسید.

کشاورز درباره اعتراض نیمکت سپاهان در دقایقی از بازی گفت: خدا می‌داند خیلی اعتراضی به داوری نمی‌کنیم این را در بازی‌های گذشته نیز نشان داده‌ایم، وقتی ما کنار زمین در آرامش بازی را دنبال می‌کنیم باید بقیه تیم‌ها هم همین‌کار را انجام دهند.

وی ادامه داد: نباید به‌دنبال امتیاز گرفتن با فشار گذاشتن روی داور باشیم، افضل و باغبان‌باشی اساتید و افراد استخوان‌خورده‌کرده فوتسال هستند، برای سپاهان و افضل احترام ویژه‌ای قائل هستم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با تاکید بر اینکه نتیجه‌گرفتن برای تیمش مهم است خاطرنشان کرد: در تیم‌مان بازی‌کردن شخص اهمیت ندارد، مهم نتیجه‌گرفتن تیم است، سعی کردیم کسانی که در زمین به‌خوبی یکدیگر را پیدا می‌کنند را در یک گروه قرار دهیم.

کشاورز در پایان گفت: از تک‌تک بازیکنانم رضایت کامل دارم، امروز هم هر بازی که در زمین بود مؤثر و عالی بازی کردند و از آن‌ها بابت این عملکردشان ممنونم.

کد خبر 544583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.