وولا میزبان مدرن‌ترین دوچرخه‌های برقی عمومی یونان

شهرداری شهر وولا یونان از معرفی یک سیستم مدرن و جدید دوچرخه‌های برقی عمومی خبر داد؛ با اضافه کردن ۱۵ دوچرخه الکترونیکی، شهرداری در حال گسترش شبکه فعلی وسایل حمل و نقل کوچک‌مقیاس و تسهیل بیشتر زندگی ساکنانش است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دوچرخه‌های برقی در اوایل سال ۲۰۲۲ برای استفاده عموم مردم در دسترس خواهد بود. شهروندان برای کرایه دوچرخه الکترونیکی، تنها باید یک برنامه موبایلی را دانلود کنند که به آنها امکان استفاده از این سرویس را می‌دهد. برای شروع این طرح، دوچرخه‌ها ابتدا در مکان‌های تصادفی مختلف در سطح شهر قرار می‌گیرند اما شهرداری محدوده پارک و تحویل دوچرخه‌ها در مکان مشخص را تعیین خواهد کرد.

اخیراً این شهر یونانی تمام تلاش خود را برای تبدیل شدن به یکی از مدرن‌ترین شهرداری‌های کشور به کار گرفته است. با این ابتکار، وولا اکنون تنها شهر یونان است که دارای سیستم دوچرخه‌های برقی عمومی است.

ذکر این نکته ضروری است که وولا نیز یکی از اولین شهرداری‌های یونان بود که سیستم دوچرخه‌های عمومی را در سال ۲۰۱۶ معرفی کرد و حال در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ قصد ارتقا و مدرن کردن آن را دارد.

وولا میزبان مدرن‌ترین دوچرخه‌های برقی عمومی یونان

طبق گزارش‌ها، وولا هنوز تنها شهر یونانی است که دارای سیستم وسایل نقلیه الکتریکی مشترک است. به این ترتیب، جای تعجب نیست که دارای بزرگترین شبکه ایستگاه شارژ الکتریکی در کشور است.

با توجه به تمامی این ابتکارات، بدیهی است که شهرداری وولا به دنبال الهام بخشیدن به سایر شهرها در زمینه تحرک پایدار است. گریگوریس کنستاندلوس، شهردار این شهر گفته است:

"سیستم جدید دوچرخه‌های برقی مشترک، به طور قابل توجهی وسایل حمل و نقل مشترکی را که در حال حاضر در شهرداری فعال است، ارتقا می‌دهد. هدف ما این است که به ساکنان و بازدیدکنندگان شهرمان راه‌های حمل و نقل جایگزین مقرون به صرفه‌ای ارائه دهیم که سازگار با محیط زیست و منطبق با قوانین تحرک شهری پایدار است. ما با تمام توان به اقداماتی ادامه می‌دهیم که به محیط زیست کمک می‌کند و بر اصول شهروند دوستی استوار است."

وولا میزبان مدرن‌ترین دوچرخه‌های برقی عمومی یونان

کد خبر 544551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.