تصویب قرارداد تأمین نیرو حفاظت فیزیکی شهرداری اصفهان برای سال ۱۴۰۱

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لایحه قراردادهای تأمین نیرو حفاظت فیزیکی برای سال ۱۴۰۱ که بعد از بحث و بررسی مختلف در رابطه با میزان نیازمندی محدوده کار و قیودی که شورا برای ساماندهی نیروهای این حوزه مطرح کرد نیز مورد تصویب شورا قرار گرفت.

علی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پس از برگزاری بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با اشاره به برگزاری این جلسه با حضور استاندار و معاونان وی، اظهار کرد: با توجه به قول و تعهدی که به مردم در زمینه همگرایی بین بخش‌های مختلف مدیریت شهری و تلاش برای هم افزایی نسبت به ظرفیت‌های موجود اصفهان داده بودیم، اقدام به برگزاری جلسات هم‌اندیشی در راستای رفع مسائل اصفهان کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تبادل نظر در رابطه با مسائل مهم اصفهان میان مدیریت شهری و استانداری پیش‌تر نیز شکل گرفته بود، افزود: این جلسه علنی در راستای جلسات قبلی که به صورت مشترک بین اعضای شورای شهر و استاندار برگزار شده بود، برگزار و در بخش‌هایی به جمع بندی در رابطه با مسائل و فرآیندهای مشترک میان شهرداری، استانداری و نهادها و ادارات استان و شهرستان شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ابراز امیدواری کرد: فرآیندها به نحو مناسب‌تری پیش رود و منافع این روان‌سازی فرآیندهای اداری بخشی از امورات مردم را از بلاتکلیفی خارج کند و دست‌آوردهای خوبی نیز برای شهر داشته باشد.

وی تصریح کرد: لایحه قراردادهای تأمین نیرو حفاظت فیزیکی برای سال ۱۴۰۱ که بعد از بحث و بررسی مختلف در رابطه با میزان نیازمندی محدوده کار و قیودی که شورا برای ساماندهی نیروهای این حوزه مطرح کرد نیز مورد تصویب شورا قرار گرفت.

صالحی افزود: تقاضای پژوهش امکان‌سنجی، تحلیل اقتصادی و پیشنهادهای مربوط به روش‌های بهینه کنترل آب‌های زیرسطحی در ایستگاه تونل قطار شهری نیز در صحن مطرح شد که پس از اعلام نقطه نظرات اعضای شورای شهر برای تکمیل این طرح و اجرای مناسب‌تر و مؤثرتر آن، این لایحه به تصویب نرسید.

کد خبر 544542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.