رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷، پیام جدی سپاه به اسرائیل بود

نماینده اسبق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه گفت: در حاشیه رزمایش پیامبر اعظم (ص) از تسلیحات و امکانات جدید سپاه پاسداران رونمایی شد.

احمد محی‌الدین میرمرشدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص دستاورد رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷، سپاه پاسداران اظهار کرد: نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب اسلامی با توجه به تجربه‌ای که در جنگ با تجزیه طلبان در کردستان و جنگ هشت ساله دفاع مقدس کسب کردند، تصمیم گرفتند برای تقویت بنیه نظامی و افزایش آمادگی دفاعی، قدرت بازدارندگی خود را ارتقا بخشند.

وی افزود: پس از نامگذاری سال ۸۵ توسط مقام معظم رهبری به نام پیامبر اعظم (ص)، هرساله رزمایش‌های یگان‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان رزمایش پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود.

نماینده اسبق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه پاسداران ادامه داد: در حال حاضر کشور در شرایط خاصی قرار دارد و دیپلمات‌های ایرانی در وین برای لغو تحریم‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند، همچنین همزمان با این اقدامات مقامات رژیم صهیونیستی اخیراً تهدیداتی را علیه صنعت هسته‌ای ایران مطرح کرده است. در این راستا سپاه پاسداران با هدف قدرت نمایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر تهاجمات احتمالی رژیم صهیونیستی اقدام به برگزاری این رزمایش کرد.

میرمرشدی خاطرنشان کرد: رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷، با این پیام که اگر نقاط هسته‌ای ایران مورد هدف قرار بگیرد تمام شهرهای تلاویو و حیفای رژیم صهیونیستی مورد حمله قرار می‌گیرد، برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این رزمایش سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به مقامات رژیم صهیونیستی هشدار داد که مراقب اشتباهات و خطاهای خود باشند زیرا اگر دست از پا خطا کنند، دستانشان را قطع خواهیم کرد. همچنین در حاشیه این رزمایش از تسلیحات و امکانات جدید سپاه پاسداران رونمایی شد.

نماینده اسبق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه پاسداران ادامه داد: در روز آخر این رزمایش مرکز هسته‌ای رژیم صهیونیستی «دیمونا» به صورت نمادین مورد حمله قرار گرفت، این اقدام نشان از این دارد که اگر به مراکز هسته‌ای ایران کوچک‌ترین تعرضی شود، تمام مراکز هسته‌ای تلاویو و حیفا را مورد هدف قرار خواهیم داد.

کد خبر 544504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.