اشتباه بزرگ جعفری خونسردیش بود/ دروازه‌بانان ما جزو خوب‌های لیگ برتر هستند

"جعفری گلر آینده‌داری است و از او بیشتر خواهید شنید. هر سه دروازه‌بان ما جزو خوب های لیگ برتر هستند و فرق زیادی با هم ندارند. این را باید اضافه کنم به کارم ایمان دارم و تمریناتی را به آنها دادم که از نظر آمادگی مشکلی نخواهند داشت و در طول بازی‌های امسال این تنها گلی بود که مقصر آن، گلر من شد"

به گزارش خبرنگار ایمنا، پارسا جعفری گلر جوان و خوش آتیه تیم ذوب آهن، جمعه شب در دیدار با پرسپولیس مرتکب اشتباه بزرگی شد؛ او در حالی که وحید امیری، ارسال بی خطری را روی دروازه ذوب‌آهن داشت، با یک خروج بیجا نتوانست محل فرود توپ را به درستی تشخیص دهد و به این ترتیب گل نخست قرمزپوشان پایتخت به ثمر نشست. این در حالی است که پس از این بازی هواداران ذوب‌آهن انتقادات زیادی را در خصوص دلایل استفاده نکردن کادر فنی از شهاب گردان و حبیب فرعباسی مطرح کردند و حواشی گوناگونی را پیرامون جعفری به وجود آوردند.

حسین اینانلو، مربی دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار می‌کند: دوست ندارم در این مورد زیاد صحبت کنم، اما "پارسا" دروازه‌بان خوبی است و آینده روشنی پیش رو دارد.

گردان سه هفته‌ای می‌شود بهبود یافته است

او همچنین در خصوص مصدومیت "گردان" و عدم حضور این دروازه‌بان در زمین می‌گوید: گردان اول فصل محروم بود و بعد از محرومیت هم از ناحیه انگشت مصدوم شد. او سه هفته است که بهبود پیدا کرده و با تیم تمرین می‌کند.

مربی دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن با اشاره به بیماری "فرعباسی" تصریح می‌کند: حبیب هم سرما خوردگی شدید داشت و چهار روز تمرین نیامد و به همین دلیل به پارسا جعفری اعتماد کردیم. پارسا هم در سه بازی گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان، هوادار و رایکا خوب عمل کرد و بدون اشتباه ظاهر شد.

همیشه سادگی انگاری را به گلرهایم گوشزد می‌کنم!

او با اشاره انتخاب گلر تیم ذوب آهن در مسابقه با پرسپولیس اظهار می‌کند: در این مسابقه نیز آقای تاتار تشخیص داد جعفری درون دروازه باشد. او البته یک اشتباه بزرگ داشت که علی رغم تذکرات بیش از حد من، به دلیل خونسردی زیاد، آن توپ را ساده تصور کرد و همین اتفاق به ضرر ما شد. من همیشه در تمرینات به گلرها گوشزد می‌کنم خطر جایی است که هیچکس فکرش را نمی‌کند.

اینانلو در خصوص پارسا جعفری و تمریناتش به دیگر گلرها خاطرنشان می‌کند: جعفری، گلر آینده‌داری است و از او بیشتر خواهید شنید. هر سه دروازه‌بان ما جزو خوب‌های لیگ برتر هستند و فرق زیادی با هم ندارند. این را باید اضافه کنم که به کارم ایمان دارم و تمریناتی را با آنها دادم که از نظر آمادگی مشکلی نخواهند داشت و در طول بازی‌های امسال این تنها گلی بود که مقصر آن گلر من شد. کافی است گل‌های دیگری که ذوب آهن در این فصل دریافت کرده را ببینید و متوجه شوید این اشتباه تنها یک مورد بوده است.

کد خبر 544500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.