شهردار خرانق: رویکرد مدیریت شهری ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم است

شهردار خرانق گفت: بازدیدهای میدانی از سطح شهر با رویکرد خاص و توجه به بحث حوزه نگهداشت شهر انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، عبدالرسول یزدی که به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر از سطح شهر بازدید داشت، اظهار کرد: این بازدیدها به صورت هفتگی در راستای برنامه‌های منظم و مدون و با رویکرد خاص و توجه به بحث حوزه نگهداشت شهر انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بازدیدهای میدانی از سطح شهر، به منظور احصای مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه‌های مختلف عملکردی شهرداری اعم از خدمات شهری، فنی و عمرانی، امور اجتماعی و فرهنگی و فنی و ترافیک صورت می‌پذیرد، افزود: بهبود شرایط موجود در شهر به ویژه در حوزه نگهداشت شهری به منظور آماده سازی بستری مناسب جهت ارتقای سطح رضایت‌مندی شهروندان و مشارکت آنان در اداره امور شهری همواره برای مدیران شهری در اولویت قرار دارد.

شهردار خرانق همچنین بازدیدهای میدانی را موجب سرعت بخشیدن به خدمات شهری در شهر عنوان و خاطرنشان کرد: استمرار این بازدیدها موجب شناخت هرچه بیشتر مسئولان اجرایی با مشکلات روزمره شهر خرانق و تسریع در جهت رفع آنها خواهد شد. ضمن اینکه اجرای طرح‌های فوریتی کمک می‌کند تا مدیران شهری از محدوده حوزه فعالیت‌شان بیشتر آگاه شوند و قبل از اینکه شهروندان مشکلات را انتقال دهند آن مشکل برطرف شود.

یزدی همچنین به همراه اعضای شورای اسلامی شهر با بخشدار دیدار و پیرامون مسائل مدیریت امور شهری و شهرداری خرانق و روند اجرای طرح‌های شهرداری هم‌اندیشی کرد و گفت: شوراهای اسلامی نماد مشارکت مردم در پیشبرد برنامه‌های جامعه و بازوان دولت و مشاورانی امین برای مسئولین اجرایی هستند تا ضمن شناسایی مسائل و مشکلات شهر و روستا، زمینه رفع آن‌ها تسریع و تسهیل شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 544453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.