کابوس، واقعی شد!

روزنامه‌های ورزشی امروز _ پنجم دی‌ماه- منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز _یکشنبه، پنجم دی‌ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

کابوس، واقعی شد!

روزنامه ایران ورزشی با عنوان "کابوس، واقعی شد! " نوشت: کامرانی‌فر حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا را تأیید کرد.

کابوس، واقعی شد!
روزنامه خبر ورزشی با عنوان "مجیدی در آستانه از دست دادن هافبک خارجی" نوشت: استقلال فقط تا جمعه برای تسویه حساب با دیاباته وقت دارد.

کابوس، واقعی شد!

روزنامه فرهیختگان ورزشی با عنوان "حمله گاز انبری میراث تاج به فوتبال ایران" اشاره به خطر تعلیق فوتبال، از دست دادن جام جهانی قطر و وضعیت مبهم سرخابی‌ها برای حضور در آسیا دارد.

کابوس، واقعی شد!

روزنامه گل با عنوان "دست مخالفان خصوصی سازی در این دولت قطع می‌شود! " صحبت‌های رئیس فراکسیون ورزش را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد در بحث حذف سرخابی‌ها فدراسیون به جای هیاهو باید تدبیر می‌کرد.

کابوس، واقعی شد!

روزنامه شوت با عنوان "وعده عزیزی خادم برای برابری جنسیتی در فوتبال" اشاره به حضور عزیزی خادم بر سر تمرین تیم ملی فوتبال زنان دارد.

کابوس، واقعی شد!

روزنامه صدای سپاهان با عنوان "چه وقتی بهتر از دیدار با پرسپولیس؟ " اشاره به بازی پرسپولیس و سپاهان و بهترین فرصت برای شاد کردن هواداران طلایی دارد.

کابوس، واقعی شد!

روزنامه استقلال با عنوان "دفاع بتنی کلید قهرمانی" اشاره به فرمول استقلال برای رسیدن به قهرمانی دارد.

کابوس، واقعی شد!

روزنامه پرسپولیس با عنوان "بازی در زمین بی‌طرف؟ برخی اتفاقات فقط مختص فوتبال ایران است" صحبت‌های گل محمدی را نشان می‌دهد که می‌گوید با همین اتفاقات سال‌های قبل مجوز گرفتیم.

کد خبر 544425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.