معبر خاکی تا ۴ سال آینده در ایذه نخواهیم داشت

عضو شورای اسلامی شهر ایذه گفت: با توجه به افتتاح کارخانه آسفالت ایذه، انجام عملیات آسفالت معابر همچنان ادامه دارد و تا پایان دوره چهار ساله شورای ششم هیچ خیابان و کوچه خاکی در این شهر نخواهیم داشت.

علیرضا خسروی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کمبود آسفالت همواره یکی از مشکلات و معضلات شهرداری‌های استان خوزستان بوده و شهر ایذه نیز از این امر مستثنی نیست و در سال‌های اخیر با مشکل دست و پنجه نرم کرده است.

وی افزود: در سال ۷۹ کارخانه آسفالت ایذه افتتاح شد، اما متأسفانه به علت بعضی از مشکلات رو به تعطیلی رفت و مشکل آسفالت در این شهر به یک معضل تبدیل شد به گونه‌ای که جز مهمترین مطالبات شهروندان قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر ایذه گفت: با روی کار آمدن شورای ششم در ادامه تلاش‌های شورای پیشین کارخانه آسفالت و سنگ شکن شهرداری ایذه افتتاح و در مدار قرار گرفت و با افتتاح این کارخانه نهضت آسفالت معابر در شهرداری بر اساس اولویت بندی انجام شده و طبق بازه زمانی تعیین شده آسفالت معابر در حال انجام است‌.

وی تاکید کرد: طبق وعده داده شده تا پایان دوره چهار ساله شورای ششم هیچ کوچه و خیابان خاکی در شهر نخواهیم داشت و از تمامی شهروندان درخواست داریم که با صبوری و متانت همیشگی خود شهرداری را در این امر خطیر یاری‌رسان باشند تا شاهد شهری آباد و آرام باشیم.

کد خبر 544407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.