رنگ‌های خوش یمن سال ۲۰۲۲ کدامند؟

رنگ‌های خوش یمن سال ۲۰۲۲ شامل قرمز، سفید، زرد، نقره‌ای، ارغوانی، خاکستری و سبز است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، طبق سنت سال نو، به کار بردن رنگ‌ها و طرح‌های رنگی به شما کمک می‌کند تا موفق باشید. بنابراین استفاده از رنگ‌های امیدوارکننده زرد یا سبز روشن خالی از لطف نیست زیرا تخیل افراد را بر می‌انگیزد و باعث الهام بخشیدن آن‌ها می‌شود.

با وجود مطالعات محققان درباره روانشناسی رنگ‌ها، هیچ مدرک علمی وجود ندارد که نشان دهد رنگ‌های خاص بتوانند واکنش‌های خاصی را ایجاد کنند، اما این موضوع صحت دارد که بعضی رنگ‌ها در بسیاری از فرهنگ‌های جهان نمادین هستند. حال اگر برخی افراد معتقدند که به کار بردن پالت رنگ‌های خاص در سال جدید شانس و اقبال را به سوی شما می‌آورد، گنجاندن آن‌ها در جشن سال نو توصیه می‌شود.

هنگام انتخاب یک لباس افسانه‌ای یا برنامه‌ریزی دکوراسیون برای شب سال نو، معمولاً فقط یک چیز به ذهن می‌رسد؛ زرق و برق! اما رنگ‌های خوش یمن برای آغاز سال نو کدامند؟ در ادامه بهترین رنگ‌ها و ترکیبات رنگی سال نو را برای شما معرفی می‌کنیم:

قرمز؛ رنگ موفقیت

در فرهنگ چینی، رنگ قرمز با خوش شانسی همراه است، بنابراین وقتی وارد سال جدید می‌شویم، رنگ قرمز انتخاب خوبی برای لباس و تزئینات منزل در سال ۲۰۲۲ است. همچنین رنگ قرمز در سنت‌های چینی نشان دهنده موفقیت و شادی و وفاداری است. در فستیوال‌های چینی نیز برای خوش یمنی پاکت‌های قرمز، چراغ‌های قرمز و پارچه‌های کاغذی قرمز به کار می‌رود.

سفید: آغازی جدید

اگر در مورد شروعی جدید در سال نوی میلادی خیال پردازی می‌کنید، پوشیدن رنگ سفید می‌تواند انتخاب خوبی باشد. رنگ سفید با خلوص و شروعی تازه همراه است. در واقع سفید یکی از رنگ‌های خنثی محسوب می‌شود که برای پاکی و کمال را توصیف می‌کند. این رنگ نماد برابری، سادگی، بی‌گناهی، خودکفایی پاکیزگی و شروع جدید بوده در دین مسیحیت نیز رنگ سفید نشانه نماد الهی و نور است.

زرد؛ رفاه و ثروت

رنگ زرد یا طلایی می‌تواند انتخاب خوبی برای آغاز سال نو باشد، باشد زیرا این رنگ به‌طور سنتی نشان دهنده رفاه و ثروت است. همچنین رنگ زرد اغلب به عنوان یک رنگ پرانرژی شناخته شده و برای افراد زیادی یک رنگ نشاط‌آور محسوب می‌شود. انتخاب این رنگ در سال نو می‌تواند احساس پویا بودن و انرژی را به سرعت به دیگران منتقل کند.

نقره‌ای؛ موفقیت مالی

رنگ نقره‌ای اغلب با چیزهای آراسته، پر زرق و برق، پیچیده و ظریف همراه بوده و نشان دهنده موفقیت مالی است. همچنین این رنگ نشان دهنده دانش، هوش، ثروت، بلوغ و آینده‌نگری است و یکی از رنگ‌های پر زرق و برق محسوب می‌شود که دارایی و ثروت را تداعی می‌کند. بر اساس برخی مطالعات استفاده از رنگ نقره‌ای، می‌تواند آرامش روانی و روحی افراد را افزایش دهد.

ارغوانی؛ قدرت و جاه طلبی

ارغوانی یکی از رنگ‌هایی که استفاده از آن در شب سال نو توصیه می‌شود. از آنجایی که این رنگ نمایانگر قدرت است، استفاده از آن برای جشن سال نو مناسب به نظر می‌رسد. ارغوانی که از ترکیب دو رنگ قرمز و آب حاصل می‌شود، قدرت تفکر افراد را افزایش داده و افکار و احساسات منفی را از بین می‌برد. در فرهنگ مسیحی این رنگ به معنای توانگری و ثروت است.

خاکستری و زرد؛ تاب‌آوری

به گفته سایت اطلاع رسانی "خانه‌داری خوب" ترکیب رنگ‌های خاکستری و زرد می‌تواند انتخاب خوبی برای سال نو باشد. خاکستری و زرد که رنگ‌های سال ۲۰۲۱ میلادی بود، نشان دهنده انعطاف‌پذیری، همبستگی و کمک به یکدیگر است. همچنین زمانی که رنگ زرد با خاکستری مخلوط شود، حس قدرت و طلوع خورشید را تداعی می‌کند.

سبز؛ رشد و انرژی

به گفته وب‌سایت ColorsExplained.com، رنگ سبز به‌طور سنتی به معنای هماهنگی، رشد، طراوت و انرژی است. استفاده از رنگ سبز در طراحی داخلی حس آرامش را ایجاد کرده و انرژی تخلیه شده را بازسازی می‌کند. این رنگ فشارهای زندگی را کاهش داده و به افراد احساس شادی می‌بخشد. رنگ سبز باعث ایجاد انگیزه در افراد می‌شود و باعث می‌شود بتوانند نیازهای خود را برآورده کرده و با گروه‌های اجتماعی تعامل داشته باشند. رنگ سبز تیره نیز برای پول و اقتصاد مناسب بوده و در مجموع سبز، رنگ خوبی برای آغاز سال نو است.

کد خبر 544373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.