راه‌اندازی سامانه دریافت تصاویر انباشت زباله در مازندران

استانداری مازندران سامانه دریافت تصاویر انباشت زباله راه‌اندازی کرد.‏

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران، مردم استان مازندران از این پس می‌توانند معضلات پیرامون زباله استان را به شماره ۰۹۱۱۷۹۰۹۰۱۳ در واتس‌اپ ارسال کنند و مسائل موجود در این راستا را به صورت مستقیم با استاندار مازندران در میان بگذارند. ‎

سامانه نهضت پاکسازی استان با نام اختصاری (نپا) برای ارتباط مردم با سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران برای طرح مشکلات و معضلات زباله استان راه اندازی شد.

مردم استان مازندران از این پس می‌توانند معضلات مربوط به زباله استان را به شماره ۰۹۱۱۷۹۰۹۰۱۳ در واتس‌اپ ارسال و مسائل موجود در این راستا را به صورت مستقیم با استاندار مازندران در میان بگذارند.

استاندار مازندران در یک ماه اخیر مقوله پسماند و زباله را از دغدغه‌های مهم خود برشمرد و پاک‌سازی معابر شهری را از جمله برنامه‌های مهم نماینده عالی دولت در مازندران عنوان کرد.

سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران عملکرد شهرداران استان را در مقوله جمع آوری زباله از معابر و ورودی شهرها رضایت بخش دانست و خاطرنشان کرد: اگر شهرداری، در انجام وظایف قانونی تعلل کند نسبت به بررسی صلاحیت وی اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمامی تصاویر دریافتی مردمی با قید فوریت برای فرمانداران، شهرداران و بخشداران ارسال خواهد شد و مدیران مربوطه نیز نسبت به رفع این مشکلات می‌بایست اقدامات فوری را صورت دهند.

کد خبر 544366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.