دغدغه‌های شهروندان ایزدشهری روی میز نماینده مجلس ‏

نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مه‌ترین دغدغه ‏شهروندان ایزدشهری تجاوز به منابع طبیعی و اشتغال بوده است.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، ولی‌الله فرزانه در مراسم ملاقات عمومی که به‌میزبانی شهرداری ایزدشهر برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری میز خدمت از سفارشات مقام معظم رهبری است و این ملاقات‌ها را برگزار می‌کنیم تا بتوانیم ارتباط‌ها را با مردم پیوند دهیم، ضمن اینکه نیازهای مردم هم بهتر پیگیری خواهد شد. این موضوع کمک تأثیرگذاری هم برای ما در توزیع اعتبارات شهرستانی و استانی خواهد داشت.

وی افزود: ملاقات‌های مردمی در شهرستان نور با هدف رفع مشکلات و پیگیری مطالبات شهروندان و در جاهای مختلف برگزار می‌شود تا بتوانیم به این مشکلات برگزار کنیم.

نماینده مردم نور بیان کرد: امروز با حضور تعداد زیادی از شهروندان این ملاقات‌ها صورت گرفت و مهم‌ترین مشکلات مطرح شده از سوی مراجعه کنندگان در خصوص تجاوز به منابع طبیعی و تجاوز و برخورد با قاچاقچیان چوب و جنگل بود که قرار شد جلسه‌ای در این راستا با حضور فرماندار و دیگر مسئولین مربوطه شهرستان در جهت رفع این مشکل داشته باشیم.

فرزانه خاطرنشان کرد: بحث اشتغال یکی دیگر از موضوعات مطرح شده توسط مراجعین بود که در این رابطه تلاش خواهیم کرد، البته این کمک باید دوطرفه باشد و با همفکری هم می‌توانیم گام‌های مثبتی در این زمینه برداریم.

نماینده مردم نور و محمودآباد تصریح کرد: بحث تسهیلات، مشکلات مادی و معیشتی، بحث ساخت و سازها، تغییر کاربری، واگذاری انشعابات نیز از دیگر موضوعات مراجعه کنندگان بود.

وی یکی دیگر از مشکلات اساسی ایزدشهر را مبحث حریم گاز دانست و گفت: امروز متوجه این موضوع شده‌ایم و درصدد پیگیری این مشکل هستیم تا مرتفع شود.

فرزانه در پایان بحث اوقافی بودن را نیز یکی دیگر از مشکلات مردم این منطقه برشمرده و گفت: با توجه به اسناد موجود و وقفنامه‌ای که از سال ۱۲۸۶ صادر شده است پیگیر حل این مشکل هستیم.

کد خبر 544364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.