موافقت وزارت کشور با تاسیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر تبریز با اشاره به اخذ مجوز تشکیل سازمان سرمایه‌گذاری گفت: معاون وزیر کشور پس از بررسی‌های متعدد، اساسنامه پیشنهادی را مورد تأیید قرار داد و به شهرداری تبریز ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تبریز، سیدکاظم زعفرانچی در گفتگو با خبرنگاران، ضمن اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در تقویت اقتصاد شهری، اظهار کرد: ایجاد درآمد پایدار و عدم تکیه بر درآمدهای ناپایدار، تنها با تسهیل سرمایه‌گذاری و مشارکت در شهرداری تبریز محقق می‌شود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر تبریز با بیان اینکه ضمن توجه به اهمیت سرمایه‌گذاری، از ابتدای شورای ششم شهر تبریز به دنبال ارتقای جایگاه اداری آن و کاهش بروکراسی بودیم، گفت: خوشبختانه پس از پیگیری‌های مستمر، تأسیس سازمان سرمایه گذاری و ارتقای این بخش نهایی شد.

وی با تقدیر از پیگیری شهردار تبریز و زمینه‌سازی شورای پنجم برای اخذ مجوز تشکیل سازمان سرمایه‌گذاری گفت: معاون وزیر کشور پس از بررسی‌های متعدد، اساسنامه پیشنهادی را موردتأیید قرار داد و به شهرداری تبریز ابلاغ کرد.

زعفرانچی ادامه داد: شهرداری تبریز تعهد کرده است که در بودجه ۱۴۰۱ حجم پیش‌بینی مشارکت و سرمایه‌گذاری را اعلام کند و برای تحقق آن تلاش کند.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر تبریز تاکید کرد: امیدوارم به زودی با انتخاب و انتصاب فردی توانمند در رأس این سازمان توسط شهردار محترم، برای جبران کوتاهی‌ها و عقب افتادگی‌های چند سال گذشته آن تلاش کنیم چرا که شهردار تبریز در پایان مدت مأموریت خود جوابگوی عملکرد ضعیف یا قوی این سازمان خواهد بود.

کد خبر 544337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.