حمایت شورای ششم از کسب و کارهای نوین برای توسعه شهر

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در شورای ششم بر استفاده از کسب و کارهای نوین در عرصه‌های مختلف شهری تاکید داریم و از ایجاد کسب و کارهای نوینی که به توسعه شهر کمک کند، حمایت خواهیم کرد.

منوچهر مهروی‌پور در گفت‌ وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص نمایشگاه کسب و کار اصفهان و اهمیت پرداختن به کسب و کارها، اظهار کرد: مجموعه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به عنوان یکی از نیازهای اساسی استان با همت بخش‌های مختلف اعم از بخش خصوصی و دولتی احداث شده است.

وی با تاکید بر لزوم انجام تلاش‌های بیشتر برای تکمیل چرخه نمایشگاهی، افزود: با توجه به بازدیدی که از دومین نمایشگاه کسب و کار داشتم، شاهد اتفاقات خوبی از جمله بازدید اقشار و اصناف مختلف در موضوعات متفاوت از نمایشگاه بودم و قطعاً این موضوع با همت مسئولان و مدیران در مجموعه شرکت‌ها و نمایشگاه رخ داده است، البته مدیریت شهری نیز در کنار کسب و کار است و از آنها برای توسعه و پیشرفت حمایت می‌کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: باید به بعضی بخش‌ها پررنگ‌تر پرداخته شود تا بتواند به سمت ارتقای کیفیت گام بردارد که امیدوارم در سال‌های آینده شاهد حضور پررنگ‌تری در عرصه‌های تبلیغات و کارآفرینی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال استقبال خوبی از سوی مخاطبان خاص نسبت به برگزاری نمایشگاه کسب و کار صورت گرفته است که نشان دهنده اهمیت موضوع و پرداختن به کسب و کارها برای رونق بیشتر و به‌روز بودن موضوع است تا با حضور آنها در نمایشگاه زمینه ایجاد ارتباط با مخاطب خاص فراهم شود.

مهروی‌پور با بیان اینکه کرونا ضربه سختی در عرصه اقتصاد بین‌المللی به کشورها زده است، اضافه کرد: کرونا در کشور ما نیز بسیاری از کسب و کارها را دچار رکود کرد و همچنان بعضی از کسب و کارها با چالش‌هایی که کرونا برای آنها ایجاد کرده دست‌وپنجه نرم می‌کنند و قطعاً عرضه کسب و کارها در نمایشگاه می‌تواند به برون رفت از این فضا و رکود کمک کند.

وی با بیان اینکه به تدریج و با کنترل بیماری کرونا و رفع سایر چالش‌ها شاهد توسعه و رونق کسب و کارها خواهیم بود، افزود: اصناف و اقشار مختلف در کسب و کارها باید تلاش کنند تا با حضور در نمایشگاه‌ها با مخاطبان خود ارتباطی سازنده برقرار کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص حمایت از کسب و کارهای نوین برای توسعه شهر، تصریح کرد: قطعاً یکی از اتفاقات در شورای ششم تاکید بر استفاده از کسب و کارهای نوین در عرصه‌های مختلف شهری است و از ایجاد کسب و کارهای نوینی که به توسعه شهر کمک کند، حمایت خواهیم کرد.

کد خبر 544293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.