طلب بیدوف را از پول شکاری پرداخت می‌کنیم/ تا هفته آینده طلب دارکو را می‌دهیم

عضو هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: برای تسریع در پرداخت طلب دارکو و بازشدن پنجره نقل‌ و انتقالات می‌خواهیم از پولمان در فیفا استفاده کنیم.

فرشاد دادفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه ذوب‌آهن به‌دلیل شکایت دارکو بیدوف، گفت: مبلغ دقیق طلب دارکو را نمی‌دانم اما عدد قابل توجهی نیست که بخواهد برای باشگاه تهدید به‌حساب بیاید، شاید او به‌خاطر یک روز این‌طرف و آن‌طرف شدن طلب پرداختی‌اش شکایت کرده است اما آن را پرداخت خواهیم کرد چرا که مبلغ چشمگیر و زیادی نیست و جای هیچ‌گونه نگرانی ندارد.

وی درباره باقی‌مانده مبلغ بدهی باشگاه ذوب‌آهن به بیدوف افزود: بازیکنان تیم، فصل گذشته تا روز آخر حضورشان در ذوب‌آهن چیزی حدود ۸۰ درصد از حقوق‌شان را گرفتند و نزدیک ۱۰ تا ۱۵ درصد از این قرارداد باقی‌مانده است که سعی می‌کنیم تا آخر هفته این پول را پرداخت کنیم.

طلب بیدوف را از پول رضا شکاری پرداخت می‌کنیم

عضو هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن با تاکید بر اینکه باشگاه می‌خواهد این مبالغ را از طلب مربوط به شکاری پرداخت کند، خاطرنشان کرد: در حال پیگیری پول حاصل از پرونده رضا شکاری هستیم تا پول‌های این‌چنینی که باید به ارز تبدیل شوند و به خارج بروند را از طریق طلب‌مان در ماجرای رضا شکاری پرداخت کنیم.

دادفر در این خصوص تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های جابه‌جایی مبالغ از ایران به اروپا می‌خواهیم پرداخت‌های بین‌المللی را از همان طریق انجام دهیم تا کارمزدی هم بابتش پرداخت نکنیم، منتهی اگر نتوانیم پولش را از آن روش پرداخت کنیم ناچاریم با تبدیل ریال به دلار این پروسه را از ایران پیگیری کنیم اما دلمان نمی‌خواهد ریال ایران خارج شود.

شاید دارکو با اصرار مدیر برنامه‌اش شکایت کرده است

وی در پاسخ به این سوال که ذوب‌آهن احتمال چنین شکایتی را می‌داده یا خیر اظهار کرد: دارکو اولتیماتومی به باشگاه نداده بود، ای جنت‌ها نیز از این دستمزدها پولی به جیب می‌زنند و شاید دارکو هم با اصرار مدیر برنامه‌اش بابت طلب باقی‌مانده‌اش از باشگاه ذوب‌آهن شکایت کرده است.

پدری مانند کارخانه داریم

عضو هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن درباره زمان پرداخت این بدهی برای تسریع در حل شدن این مشکل افزود: مگر چقدر طول می‌کشد که مشکل را برطرف کنیم؟ گرچه نزدیک ماه ژانویه هستیم و ممکن است برای پرداخت مشکلی پیش بیاید اما تلاش می‌کنیم در این یکی تا دو هفته آینده مابقی طلب بیدوف را به او بپردازیم، ضمن اینکه بازیکن دیگری هم به‌جز دارکو بیدوف نیست که از ذوب‌آهن طلبکار باشد.

دادفر با اشاره به حمایت کارخانه ذوب‌آهن از باشگاه گفت: باشگاه ذوب‌آهن تا پدری مانند کارخانه ذوب‌آهن را به‌عنوان پشت‌گرمی خود دارد این مسائل برایش هیچ تهدیدی به حساب نمی‌آید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن باشید جای هیچ نگرانی نیست، اعضای هیئت‌مدیره قوی‌تر هستند چرا که مدیر مالی کارخانه عضو هیئت‌مدیره هستند و همه هم‌قسم هستند تا بهترین بهره‌برداری‌ها را از تیم‌های ورزشی داشته باشیم.

کد خبر 544270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.