ورزشگاه ساحلی شهرداری رودسر تجهیز می‌شود

شهردار رودسر گفت: ورزشگاه ساحلی شهرداری این شهر به زودی استانداردسازی و تجهیز می‌شود.

مازیار صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر ورزشگاه فوتبال ساحلی شهرداری رودسر استاندارد نیست و باید طبق آیتم‌های مدنظر برگزارکنندگان مسابقات فوتبال ساحلی، استانداردسازی و تجهیز شود تا این ورزشگاه شرایط برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی را داشته باشد.

وی افزود: برای استانداردسازی و تجهیز ورزشگاه ساحلی شهرداری رودسر مبلغ ۹ میلیارد ریال بودجه از منابع ملی و از سوی سازمان برنامه و بودجه استان گیلان به شهرداری این شهر اختصاص یافته و به زودی تشریفات قانونی برای انتخاب پیمانکار و عملیات اجرایی تجهیز ورزشگاه توسط شهرداری آغاز می‌شود.

شهردار رودسر با بیان اینکه این شهرستان قطب فوتبال ساحلی کشور است و حضور بازیکنانی همچون کاپیتان محمد احمدزاده دارنده توپ طلای فوتبال ساحلی جهان و حسن عبداللهی در تیم ملی فوتبال ساحلی بزرگسالان ایران، نشان دهنده توانمندی‌ها و استعدادهای ورزشکاران رودسر در سطح ملی و جهانی است، گفت: تیم فوتبال شاهین خزر رودسر که در فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور موفق به کسب عنوان سومی شد، مورد حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

وی، فوتبال ساحلی را یک برند برای شهر رودسر دانست و گفت: با تجهیز ورزشگاه ساحلی شهرداری رودسر علاوه بر اینکه امکان برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی در این ورزشگاه فراهم می‌شود، این رویدادها باعث معرفی بیشتر این شهر شده و یک درآمد پایدار نیز برای شهرداری ایجاد می‌شود.

صفایی با بیان اینکه شهرداری رودسر عزم جدی دارد تا از ورزش اتومبیلرانی آفرود ساحلی این شهر نیز حمایت کند. افزود: در هفته اول آذرماه سال جاری، سومین دوره مسابقات اتومبیلرانی آفرود ساحلی ایران با حضور ۷۰ شرکت کننده از سراسر کشور، در رودسر در سطح بسیار بالایی برگزار شد. و مدیریت شهری در تلاش است تا با ایجاد امکانات ورزشی در شهر و برگزاری مسابقات ساحلی، از ظرفیت‌های موجود در ساحل، بهره لازم و کافی را ببرد.

به گزارش ایمنا، شهرستان رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم‌آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان، در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 544267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.