تحقق  ۱۰۰ میلیارد تومان از بودجه ۱۴۰۰ شهرداری خمین

شهردار خمین با اشاره به بودجه ۱۴۰۰ شهرداری خمین بر مبنای رقم ۱۵۵ میلیارد تومان، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان تحقق درآمدی بودجه داشتیم.

ابوالفضل مرتضیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۰ شهرداری خمین بر مبنای رقم ۱۲۵ میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود اما با توجه به چشمگیر بودن فعالیت بخش‌های مختلف با تهیه متمم بودجه و ارجاع به شورا رقم بودجه به ۱۵۵ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با اشاره به قابل توجه بودن افزایش بودجه برای شهرداری در ارائه خدمات بیشتر به شهروندان، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان تحقق درآمدی بودجه داشتیم که امیدواریم مابقی بودجه نیز تحقق یابد.

شهردار خمین افزود: یکی از اقدامات مثبت در وصول بودجه ۱۴۰۰ هزینه شدن ۶۷ درصد آن در بخش عمرانی است.

مرتضیان با اشاره به اقدام حوزه حقوقی و املاک و شهرسازی شهرداری خمین، گفت: پس از سال‌ها تلاش در حوزه حقوقی، املاک و شهرسازی شهرداری یکی از پلاک‌های بزرگ در انتهای بلوار بهشتی در قالب پلاک ۶۴.۵۴ و ۶۷.۵۴ و ۶۸.۵۴ با مساحتی بالغ بر ۱۷ هکتار که مربوط به مالکین بود احراز، تفکیک و قطعه‌بندی آن انجام و بر اساس ماده ۱۰۱ سندها صادر شد.

وی افزود: در اجرای این اقدام، غیر از بخش‌هایی که کاربری آموزشی و فضای سبز داشت ۲۱ قطعه نیز مربوط به شهرداری بود که سندهای آن صادر و منبع درآمدی خوبی برای شهرداری است.

کد خبر 544266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.