کرونا به رسانه‌های مکتوب به شدت آسیب رساند

سرپرست روزنامه‌های ایران و همشهری با بیان اینکه برپایی نمایشگاه کسب‌ و کار می‌تواند زمینه‌ساز معرفی و رونق مشاغل شود، گفت: کسب‌وکارهای بسیاری به دلیل شیوع کرونا دچار آسیب و رکود شدند که رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های مکتوب نیز از این رکود مستثنی نبودند.

رضا صابری با حضور در دومین نمایشگاه کسب‌وکار و غرفه خبرگزاری ایمنا، اظهار کرد: در حال حاضر مکان برگزاری این نمایشگاه وضعیت خوبی دارد و از نظر پرداختن به فضای فیزیکی نسبت به نمایشگاه پل شهرستان پیشرفت داشته است و قطعاً اولین موردی که در ایجاد و برپایی نمایشگاه‌های مختلف تأثیر دارد پرداختن به فضای فیزیکی آن است چرا که می‌تواند زمینه‌ساز استقبال صنایع و حرفه‌های مختلف برای معرفی کسب و کارشان باشد.

سرپرست روزنامه‌های ایران و همشهری با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای برپایی نمایشگاه، ادامه داد: اصفهان به عنوان یک کلانشهر به ایجاد نمایشگاه بین‌المللی با این جزئیات نیاز داشت و در حال حاضر نیز پرداختن به کسب‌وکارها که از تحریم‌ها و کرونا متأثر شده‌اند، می‌تواند اقدام مؤثری در ایجاد فرصت‌های جدید باشد.

وی تصریح کرد: در حوزه کسب‌وکار شاهد وضعیت خوبی نیستیم، عوامل و شرایط مختلف سبب شده تا کسب‌وکارها دچار چالش شود. وظیفه رسانه است که هر کمکی می‌تواند در این مسیر انجام دهد تا کسب‌وکارها رونق بیشتری بگیرد.

صابری افزود: کرونا زمینه‌ساز رکود در بسیاری از کسب‌وکارها شده است و در این میان مطبوعات و رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های مکتوب بیش از سایر کسب‌وکارها آسیب دیدند، زیرا در ابتدای شیوع ویروس کرونا، مطرح شد که این ویروس از طریق سطوح منتقل می‌شود و رسانه‌های مکتوب به شدت آسیب دید، امیدواریم با مدیریت صحیح، مشکلات و چالش‌ها در اکثر کسب‌وکارها هرچه زودتر برطرف شود و شاهد رونق کسب‌وکارها در تمام زمینه‌ها باشیم.

کد خبر 544239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.