سید حمیدرضا ابطحی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این سامانه دارای سه بخش مدیریت پسماندهای ساختمانی و عمرانی، سامانه پیمانکار و شهروند و اپلیکیشن بازرسی پسماندها است.
وی افزود: از طریق این سامانه امکان دریافت گزارشهای آماری و نمودارهای توصیفی از مجوزهای صادره، پیمانکاران، خودروها و تخلف مالکان توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان مهیا میشود.
مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با اشاره به کاربردهای سامانه مدیریت پسماندهای عمرانی و ساختمانی برای شهرداری گفت: مکانیزه کردن فرایند صدور مجوز، کنترل و نظارت پسماندهای ساختمانی و عمرانی، ایجاد یک سیستم یکپارچه برای نظارت، اطلاع از مجوزها و یا صدور مجوز جدید، ایجاد سیستم یکپارچه برای بازرسان جهت ثبت تخلفات در حین خاکبرداری، حمل و تخلیه پسماندهای ساختمانی و عمرانی و گزارشگیری متنوع و سریع برای مدیران و کاربران از جمله این کاربردها است.
ابطحی هزینه اجرای این پروژه را ۲ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: ایجاد دسترسی آسان به پیمانکاران و مالکان ساختمان برای دریافت مجوز و دسترسی آسان به شهروندان و سازمانهای دولتی و خصوصی جهت درخواست خاک مرغوب از جمله کاربردهای آن برای شهروندان و دیگر سازمانهای شهری است.
به گزارش ایمنا، این سامانه با درخواست و تأمین اعتبار سازمان مدیریت پسماند و با همکاری سازمان فاوا شهرداری اصفهان تهیه شده است.
نظر شما