معرفی ۲ نمایشگر مفهومی OLED خمیده LG در CES  2022

شرکت ال‌جی چند طرح مفهومی از نمایشگرهای OLED خمیده خود برای رویداد CES 2022 آماده کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت LG قصد دارد در رویداد CES 2022 دو طرح مفهومی جدید از نمایشگرهای منعطف خود به نمایش بگذارد؛ این دو محصول که مدیا چر (Media Chair) و ویرچوال راید (Virtual Ride) نام دارند، بر اساس فناوری OLED انعطاف پذیر تولید شده است.

تصاویر ارائه شده نشان می‌دهد که Media Chair یک مکمل عالی برای سینمای خانگی است و با شعاع خمیده 1500R در بهینه‌ترین فاصله دید تنظیم شده است و با حرکت دادن صندلی حرکت می‌کند؛ البته می‌توان جهت گیری نمایشگر را به طور جداگانه تغییر داد. کاربران می‌توانند با فشار دادن یک دکمه نمایش نمایشگر را بین حالت افقی و عمودی تغییر دهند. یکی از کاربردهای این نمایشگر در سالن‌های VIP فرودگاه‌ها است. انتظار می‌رود که شرکت LG این محصول را در قالب یک محصول تجاری مجهز به صندلی تولید کند.

نمایشگر Virtual Ride نیز شامل سه پنل OLED منعطف ۵۵ اینچی است، پنل مرکزی بیشترین انحنا را دارد اما کیفیت آن با دیگر پنل‌ها برابر است. کاربران می‌توانند با استفاده از یک دوچرخه ثابت و این نمایشگر جدید در فضای داخلی آن ورزش کنند و احساس کنند که در محیط بیرون در حال ورزش کردن هستند. همچنین، این طرح مفهومی اطلاعات مختلفی را حین انجام ورزش در نمایشگر بالایی نشان می‌دهد. طرح‌های مفهومی ذکر شده با فناوری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده LG ارتباط دارند که جزئیات بیشتر آن در رویداد CES 2022 در دسترس قرار خواهد گرفت.

کد خبر 544180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.