سرایت حریق در کارخانه جمیل نخ به ۲ سوله/تلاش برای جلوگیری از آتش به سایر سوله‌ها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: آتش سوزی از محوطه کارخانه حمیل نخ شروع شده، حجم بسیاری از پنبه در سالن‌ها موجود است که آتش به یکی از سوله‌ها سرایت کرده و سقف یک سوله از شدت حریق فرومی‌ریزد و سوله دوم هم درگیر آتش است تلاش می‌شود حریق به سایر سوله‌ها منتقل نشود.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص جزئیات امدادرسانی به حادثه آتش سوزی کارخانه جمیل نخ در شهرک صنعتی مورچه خورت، اظهار کرد: حجم پنبه‌های موجود و در حال آتش در سالن‌ها بسیار زیاد است و همچنان عملیات اطفا ادامه دارد.

وی افزود: ۳۲ نیروی امدادی از آتش نشانی شهرهای شاهین شهر، اصفهان و نجف آباد و شهرک‌های صنعتی مورچه خورت، شهرک صنعتی بزرگ و نیروهای انتظامی، شرکت برق، راهداری، فرمانداری در محل حادثه حضور یافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: آتش سوزی از محوطه این کارخانه شروع شده و خوشبختانه کارگران در محل حضور نداشتند، حجم بسیاری از پنبه در سالن‌ها موجود است که آتش به یکی از سوله‌ها سرایت کرده و سقف یک سوله از شدت حریق فرومی‌ریزد و سوله دوم هم درگیر آتش است.

اهمیت بیمه و رعایت الزامات ایمنی برای واحدهای صنعتی

وی ادامه داد: در حال حاضر دو سوله درگیر آتش سوزی است و تمام تلاش نیروهای امدادی برای این است که مابقی شش سوله درگیر آتش سوزی نشوند.

شیشه فروش افزود: خوشبختانه این واحد صنعتی بیمه است و همواره به شرکت‌ها و واحدهای صنعتی توصیه‌های رعایت الزامات ایمنی در چیدمان، انبار کردن و حمل و نقل رعایت کنند.

کد خبر 544135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.