سپاهان یک- پیکان ۲/ شوک به صدرنشین با سوپرگل

تیم فوتبال سپاهان با شکست مقابل پیکان صدرنشینی را از دست داد و از کورس قهرمانی عقب افتاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۷ تیم‌های سپاهان و پیکان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر یک پیکان به پایان رسید.

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های سپاهان و پیکان

ورزشگاه: نقش جهان

گل‌ها: فرشاد احمدزاده (دقیقه ۵۶) برای سپاهان- علیرضا کوشکی (دقیقه ۱۶)، محمد حسین فلاح (دقیقه ۷۹) برای پیکان

اخطار: شهریار مغانلو (دقیقه ۳۷)، جلال الدین علیمحمدی (دقیقه ۶۸)، امید نورافکن (دقیقه ۹۰) از سپاهان- علیرضا کوشکی (دقیقه ۲۰)، سامان فلاح (دقیقه ۳۸)، محمد حسین فلاح (دقیقه ۷۹)، امیرحسین غلامی (دقیقه ۸۲) از پیکان

اخراج: محمد حسین فلاح (دقیقه ۸۸) از پیکان (کارت زرد دوم)

سپاهان: کریستوفر کنت، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد نژاد مهدی، عزت‌الله پورقاز، محمد کریمی (۷۴- محمدرضا خلعتبری)، جلال الدین علیمحمدی، یاسین سلمانی (۴۰- سروش رفیعی)، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو

سرمربی: محرم نویدکیا

پیکان: فرهاد کرمانشاهی، حسین جدی، سامان فلاح (۶۴- ایمان اکبری)، بهروز نوروزی فرد، امیرحسین غلامی، اسماعیل بابایی، غلامرضا ثابت ایمانی، محمدجواد آزاده، علیرضا کوشکی (۶۴- محمد حسین فلاح)، مجتبی حقدوست و ابراهیم صالحی (۷۴- پیمان رنجبری)

سرمربی: مجتبی حسینی

داور وسط: علی اصغر مؤمنی

شرح بازی:

بازی در حالی آغاز شد که در دو سه دقیقه ابتدایی پیکان روی دروازه سپاهان هجوم آورده بود اما در همین حین سپاهان می‌رفت روی یک ضد حمله توسط مغانلو به گل برسد اما بی دقتی مهاجم سپاهان مانع گل زود هنگام این تیم شد. سپاهان اما رفته رفته جلو کشید و کاملاً به زمین پیکان آمد تا دروازه مهمان که حسابی به لاک دفاعی رفته بود را باز کند، در همین حین اما روی یک ضد حمله این بار از سوی پیکان این علیرضا کوشکی بود که برای تیم مهمان گلزنی کرد تا در میان غافلگیری همه این سپاهان باشد که اولین گل خانگی فصل را دریافت می‌کند. سپاهان تا پایان نیمه نخست مطابق همه بازی‌های این فصلش فرصت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کرد اما هیچکدام برای سپاهانی‌ها گل نشد تا این تیم محرم باشد که بازنده به رختکن می‌رود.

در نیمه دوم سپاهان برای زدن گل تساوی به زمین آمد و تنها حدود ۱۰ دقیقه بعد از آغاز بازی توانست گل را جبران کند. شاگردان نویدکیا که با آرامش دنبال زدن گل دوم بودند چند دقیقه بعد موفق به زدن گل هم شدند اما داور گل را به دلیل خطا روی دروازه بان مردود اعلام کرد. سپاهان که پس از گل مردود شده هم روی دروازه حریف خیمه زده بود باز هم روی یک ضد حمله گل خورد تا این پیکان باشد که در روزی که فقط دفاع و ضد حمله انجام داد ۳ امتیاز شیرین از نقش جهان به تهران ببرد.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۱۶- پیکان) - در یک ضد حمله از سمت راست ارسال جواد زاده در محوطه جریمه با ضربه نهایی کوشکی همراه شد تا دروازه تیم میزبان در میان غافلگیری همه باز شود.

۱-۱ (دقیقه ۵۶- سپاهان) - پاسکاری متعدد بازیکنان سپاهان در نهایت با ارسال نورافکن از سمت چپ و ضربه سر احمدزاده همراه شد تا گل تساوی به ثمر برسد.

۲-۱ (دقیقه ۷۹- پیکان) - در یک ضد حمله محمد حسین فلاح در حالی که دیده بود کنت از دروازه بیرون آمده بود با ضربه ای سرکش و زیبا دروازه سپاهان را باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۴- در یک ضد حمله خطرناک فرصت برای مغانلو مهیا شد و او در حالی که در محوطه جریمه فرصت خوبی نصیبش شده بود در نهایت ضربه‌اش با واکنش دروازه بان دفع شد.

دقیقه ۲۷- ارسال نورافکن از سمت چپ در تیر نزدیک با ضربه سر مغانلو همراه شد اما واکنش دروازه بان پیکان توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۲- پاس در عمق در محوطه جریمه به احمدزاده رسید اما ضربه فنی او با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۴- روی یک موقعیت عالی برای سپاهان ضربه نورافکن را مدافع پیکان از روی خط دروازه دور کرد.

دقیقه ۴۵- ارسال سروش رفیعی با ضربه سر خطرناک مغانلو همراه شد اما توپ با فاصله‌ای کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰- در شلوغی محوطه جریمه پیکان فرشاد احمدزاده از چند قدمی دروازه پیکان را باز کرد اما کمک داور خطا روی دروازه اعلام کرد تا گل مردود شود.

دقیقه ۸۳- کرنر ارسالی رفیعی با ضربه سر نژاد مهدی همراه شد اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۴- ضربه سر شهباززاده را کرمانشاهی با شیرجه ای خوب مهار کرد.

اتفاق ویژه:

تیم پیکان در ابتدای نیمه دوم با حدود 5 دقیقه تاخیر وارد زمین شد و این در حالی بود که سپاهانی ها به موقع وارد زمین شده بودند.

بهترین بازیکن:

فرهاد مجد کرمانشاهی دروازه بان پیکان بهترین بازیکن میدان بود.

کد خبر 544069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.