احمدی: صنعت چاپ و بسته‌بندی مکمل صنایع دیگر است

یک کارآفرین صنعت چاپ و بسته بندی گفت: در سال‌های اخیر صنعت بسته‌بندی رشد مناسبی داشته است، اما مانند هر صنعت دیگری دائماٌ نیازمند رشد بوده و به رشد اقتصادی صنایع دیگر وابسته است.

به گزارش ایمنا، علیرضا احمدی در حاشیه گشایش دومین نمایشگاه مدیریت کسب‌وکار و در بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا در این نمایشگاه، اظهار کرد: در سال ۱۳۸۶ با نگاهی تخصصی به صنعت چاپ وارد شدیم و با ۱۰ نفر پرسنل آغاز به کار کردیم و با متمایزسازی و تمرکز توانستیم به رتبه بزرگ‌ترین مجموعه چاپ و بسته‌بندی کشور با ۴۰۰ نفر پرسنل برسیم.

وی افزود: طی سال های گذشته به تدریج در زمینه بسته‌بندی‌، بروزترین ماشین‌آلات و تکنولوژی آن را وارد و راه‌اندازی کردیم، اکنون با تولید بسته‌بندی‌های بین‌المللی در رقابت در بازارهای خارجی قرار گرفته ایم.

احمدی خاطر نشان کرد: اکنون در زمینه‌های بهداشتی نیز به عنوان اولین مجموعه با رعایت استاندارهای غذا و دارو فعالیت می‌کنیم، همچنین در زمینه حفظ محیط زیست نیز به عنوان اولین مجموعه کاندید صنعت سبز شدیم، زیرا اقداماتی فراوانی جهت بازیافت فاضلاب انجام شده است.

این کارآفرین صنعت چاپ و بسته بندی گفت: در رابطه با تحریم‌های اقتصادی افزود: با توجه به اینکه صنعت چاپ و بسته‌بندی مکمل صنایع دیگر است برهمین اساس بخش عمده‌ای از صنایع بزرگ کشور با این مجموعه همکاری دارند و ارتقای سطح کیفی بسته‌بندی‌ها می‌تواند به فروش و صادرات محصول کمک کند .

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر صنعت بسته‌بندی رشد مناسبی داشته است، اما مانند هر صنعت دیگری دائماٌ نیازمند رشد بوده و به رشد اقتصادی صنایع دیگر وابسته است.

کد خبر 544066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.