پدیده مشهد صفر _ استقلال ۳/ پیروزی راحت شاگردان مجیدی در مشهد

تیم فوتبال پدیده مشهد و استقلال تهران در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال رو در روی هم قرار گرفتند که استقلال با سه گل پدیده را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز جمعه _۳ دی ماه_ تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام رضا رو در روی پدیده قرار گرفته که این دیدار با پیروزی سه بر صفر استقلال تمام شد.
دیدار تیم‌های پدیده مشهد و استقلال

ورزشگاه: ورزشگاه امام رضا

داوران: میثم حیدری، قهرمان نجفی، بهمن عبدالهی و وحید زمانی

ناظر: نادر جعفری

ترکیب تیم فوتبال پدیده: میلاد فراهانی، محمد حسین حیدری، مجتبی بیژن، علی طاهران، ابوذر صفر زاده، ابوالفضل عکاشه، حسام پورهاشم، میلاد کمندانی، مسعود زاِئر کاظمین، رحمان جعفری و محمد رضا فلاحیان.

سرمربی: داوود سید عباسی

ترکیب تیم فوتبال استقلال: سید حسین حسینی، حسن مرادمند، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، آرمان رمضانی، عارف آغاسی، رودی ژستد، امیرحسین حسین‌زاده.

سرمربی: فرهاد مجیدی

کارت زرد:

پدیده: علی طاهران (دقیقه ۲۴)، زائر (دقیقه ۶۹)، مهدی شریفی (دقیقه ۷۸)

استقلال: آقاسی (دقیقه ۳۶)، سیاوش یزدانی (دقیقه ۵۶)، حسین مرادمند (دقیقه ۸۰)

کارت قرمز:

پدیده: مسعود زائر (دقیقه ۸۶)

گل‌ها:

استقلال: جعفر سلمانی (دقیقه ۱۱)، ژستد (دقیقه ۲۲)، آرمان رمضانی (دقیقه ۴۴)

شرح بازی: قاسمی نژاد از روی نیمکت بازی را دنبال می‌کند، درحالی که بازی بدون هیچ موقعیت خطرناکی پیش می‌رفت، شوت سلمانی در دقیقه ۱۱ از زیر دستان فرهانی رد شد و گل نخست بازی با ثمر رسید. بازیکنان پدیده برای رسیدن به گل مساوی تلاش می‌کنند. دفاع پدیده در این بازی اشتباهات زیادی مرتکب شده است، گل دوم استقلال توسط ژستد به ثمر رسید. بازیکنان پدیده در حمله دقت لازم را ندارند. باوجود اینکه بازیکنان پدیده در حمله بودند، استقلالی‌ها صاحب ضربه کرنر شدند و توسط آرمان رمضانی به گل رسیدند تا نیمه اول به پیروزی سه بر صفر استقلال تمام شود.

نیمه دوم: استقلال توپ و میدان را در اختیار دارد، سرعت بازی در این نیمه بیشتر شده است. مدافعان استقلال اجازه موقعیت سازی به پدیده نمی‌دهند. بازیکن پدیده از زمین اخراج شد، در دقایق پایانی بازی درگیری‌ها زیاد شده است. داور سه دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که در نهایت استقلال این دیدار را با نتیجه سه بر صفر پیروز شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۳: ضربه سر رمضانی را میلاد فرهانی در اختیار گرفت.

دقیقه ۲۱: روی اشتباه مدافع پدیده، آرمان رمضانی در محوطه جریمه این تیم صاحب توپ شد و موقعیت باز کردن دروازه فرهانی را برای دومین بار داشت که شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: پاس رو به عقب مهدی پور و اشتباه حسینی نزدیک بود باعث باز شدن دروازه استقلال شود.

دقیقه ۶۲: شوت خوب حسین زاده از بیرون محوطه جریمه پدیده با عکس العمل خوب فراهانی راهی کرنر شد.

دقیقه ۶۷: حسینی با پرشی خوب و یک دست شوت برگردان بازیکن پدیده را دفع کرد.

دقیقه ۸۳: شوت بازیکن استقلال با اختلاف کم از کنار دروازه پدیده بیرون رفت.

دقیقه ۹۳: ضربه بازیکن پدیده به تیر دروازه برخورد کرد.

شرح گل:

دقیقه ۱۱: جعفر سلمانی از محوطه جریمه پدیده شوتی به سمت دروازه تیم حریف زد که با اشتباه دفاع و دروازه‌بان پدیده گل نخست بازی به سود استقلال به ثمر رسید.

دقیقه ۲۲: بازیکن استقلال و پدیده در محوطه جریمه پدیده بر سر گرفتن توپ روی زمین افتادند که ژستد از این موقعیت استفاده کرد و با یک توپ‌گیری و چرخش دروازه فرهانی را برای دومین بار باز کرد.

دقیقه ۴۴: از روی نقطه کرنری توپی به روی دروازه پدیده ارسال شد که آرمان رمضانی با روی سر گل سوم استقلال را به ثمر رساند.

کد خبر 544062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.