امروز ملت ایران در اوج اقتدار است

امام‌جمعه خوانسار با اشاره به اینکه بخشی از مجاهدت فی سبیل الله جهاد تبیین است، گفت: امروز دشمنان با تبلیغات سو علیه نظام به دنبال تفرقه‌افکنی هستند لذا نیاز به جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام رسول خواجه کریمی در خطبه‌های نماز جمعه شهر خوانسار با اشاره به فرارسیدن یوم الله ۹ دی، اظهار کرد: استکبار جهانی کمر همت برای نابودی جمهوری اسلامی ایران بسته بود و باور به براندازی نظام داشت، اما ملت ایران در ۹ دی ماه فتنه دشمنان را خنثی و بار دیگر مبارزه با استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه دشمنان از فضاهای تبلیغاتی مختلف برای نابودی ایران اسلامی استفاده می‌کنند، افزود: در برهه کنونی دشمنان زبان‌های ما و شما را به میدان آورده‌اند.

امام‌جمعه خوانسار با اشاره به اینکه بخشی از مجاهدت فی سبیل الله جهاد تبیین است، افزود: امروز دشمنان در فضای غبار آلود مجازی با تبلیغات مسموم به دنبال تفرقه افکنی بین نسل جوان با نظام هستند، برهمین اساس نیاز به جهاد تبیین است و امید آفرینی برای نظام اسلامی نیاز است.

خواجه‌کریمی گفت: شهدا برای حفظ اسلام جان خود را نثار کردند، امروز جوانان برای حفظ نظام اسلامی از جهاد تبیین استفاده کنند.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام در ادوار مختلف، گفت: در دوران انقلاب در کشور و به تبع در شهرستان خوانسار فعالیت‌ها و پروژه‌های مختلفی اجرا شده است که باید با دوران رژیم شاه مقایسه شود.

امام‌جمعه خوانسار گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران از ذلت و چپاولگری بیگانگان نجات یافت، باید نعمت‌های جمهوری اسلامی بزرگ جلوه داده شود، امروز ملت ایران در اوج اقتدار است و نیز موجب بیداری ملت‌ها شده است.

کد خبر 544054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.