ارائه محصول و خدمات جدید عامل موفقیت در نمایشگاه است

یک فعال اقتصادی گفت: در نمایشگاه‌ها معمولاً افرادی موفق می‌شوند که بتوانند محصول و خدمات جدید ارائه دهند هرکدام از ما هیچ‌گاه به دنبال خدماتی که قبلاً انجام شده نمی‌رویم بلکه به دنبال خدمات به روز، جدید و باکیفیت هستیم.

مهران حجاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با نمایشگاه کسب و کار، اظهار کرد: جایگاه نمایشگاه در اصفهان بسیار تغییر کرده و از نظر فضایی و محیطی نسبت به قبل بهتر شده است امروز در نمایشگاه مدیریت کسب و کار هستیم و بهترین اتفاقی که برای مجموعه ما رقم خورد آشنایی با همکاران خود بود که توانستیم با آنها تعامل برقرار کنیم در واقع می‌توان گفت در نمایشگاه‌ها در محیطی دوستانه راحت‌تر می‌توانعمل کرد و بازخورد بهتری نیز خواهد داشت.

وی ادامه داد: در نمایشگاه‌ها معمولاً افرادی موفق می‌شوند که بتوانند محصول و خدمات جدید ارائه دهند هرکدام از ما هیچ‌گاه به دنبال خدماتی که قبلاً انجام شده نمی‌رویم بلکه به دنبال خدمات به روز، جدید و باکیفیت هستیم.

این فعال اقتصادی در خصوص شناخت رقبا در نمایشگاه، تصریح کرد: اسم آن را رقیب نمی‌گذاریم، بلکه آن‌ها را همکار خود می‌دانیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه فرصت خوبی برای ارائه خدمات، مزایا و آشنایی با همکاران جدید است در ارتباط رو در رو بهتر می‌توان مخاطب را جذب کرد، گفت: نمایشگاه کسب و کار نمایشگاه خوبی بود البته عیب‌هایی نیز در کنار محاسن زیاد آن وجود داشت، اما امیدواریم بازهم شاهد چنین نمایشگاه‌هایی در جهت رونق بازار برپا شود.

کد خبر 544011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.