سردار شهید سلیمانی ارزش واقعی انسان را شناخته بود

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه قیمت انسان «اشرف مخلوقات» است، افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ارزش واقعی انسان را شناخته بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول میرباقری در مراسم «سربند عاشقی» که شامگاه امروز_ پنجشنبه دوم دی‌ماه_ به همت خانه نوجوان در حسینه بنی‌فاطمه (س) اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: هر هفته شب‌های جمعه در برنامه‌ای با عنوان سبک زندگی علوی با محوریت حکمت‌های نهج‌البلاغه در جمع نوجوانان شهر هستیم.

وی با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) پیرامون ارزش واقعی انسان، تصریح کرد: امام اول شیعیان ۱۴۰۰ سال قبل فرمودند که ارزش واقعی هر انسان به آن چیزی است که دوست دارد و به آن عشق می‌ورزد.

رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه قیمت انسان «اشرف مخلوقات» است، افزود: در این میان یک نفر همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ارزش واقعی انسان را می‌شناسد و دیگری فردی همچون جاسوسی می‌شود که برای به دست آوردن پول، مکان این انسان وارسته را برای دشمنان فاش و مقدمات شهادت بهترین سردار دنیا را فراهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه هر کسی باید از ارزش واقعی خود در زندگی آگاه باشد، اضافه کرد: هر هفته پنجشنبه شب‌ها در هیئت دانش‌آموزی، حکمت‌های حضرت امیرالمومنین (ع) و سبک زندگی علوی را مرور می‌کنیم، قرار است دانش‌آموزان با حفظ کردن ۴۰ حکمت نهج‌البلاغه، جوایز ارزنده‌ای دریافت کنند تا با مجموعه سخنان، احادیث و روایات حضرت علی (ع) ارتباط خوبی برقرار کرده و این امام همام را تنها نگذارند.

میرباقری با بیان اینکه در حال حاضر غربت حضرت علی (ع) کمتر از دوران حیات ایشان نیست، زیرا برخی افراد حیدر کرار را با نخواندن نهج‌البلاغه تنها گذاشته‌اند، اظهار امیدواری کرد: همه پیروان خوبی برای امیرالمؤمنین (ع) باشیم و از قرآن و نهج‌البلاغه در زندگی خود استفاده کنیم.

کد خبر 543979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.