ارتقا و تقویت مباحث علمی در شهرداری ادامه دارد

شهردار اهواز با حضور در برنامه آموزشی ویژه مدیران ارشد گفت: ارتقا و تقویت مباحث علمی در شهرداری ادامه دار خواهد بود.

به گزارش ایمنا رضا امینی امروز پنج شنبه_ دوم دی‌ماه_ در برنامه آموزشی یک روزه ویژه مدیران ارشد شهرداری‌ با اشاره به اهمیت ارتقا دانش و تجهیز علم در شهرداری، اظهار کرد: مباحث تخصصی در برخی از نقاط شهرداری ضعیف است و نیاز به ترمیم دارد که باید با تقویت این دوره‌ها در رفع این قبیل ضعف‌ها تلاش کنیم.

وی افزود: به منظور استفاده بهینه از منابع موجود برای بهره‌وری بیشتر و استفاده از سرمایه‌های سازمانی با کیفیت بالا نیاز به تجهیز علمی مدیران داریم.

شهردار اهواز خاطرنشان کرد: معتقدم که باید نحوه استفاده از منابع محدود برای نیازهای نامحدود را به شکلی ساماندهی کنیم که بتوانیم در آینده بهترین کیفیت را در پروژه‌های عمرانی رقم بزنیم.

امینی ادامه داد: آنچه که امروز شهر اهواز از آن رنج می‌برد وجود برخی از پروژه‌هایی است که از نظر کیفی ضعیف و هزینه‌های هنگفتی صرف آنها شده است.

وی تصریح کرد: باید با محدودیت‌هایی که برای کسب درآمدهای ویژه توسعه شهر داریم تلاش کنیم تا عوامل اجرایی و مدیران تصمیم گیر و مسئولان شهرداری به علوم روز در حوزه مدیریت آشنا شوند.

شهردار اهواز با تاکید بر ادامه برگزاری کارگاه‌های آموزشی، افزود: این اولین اقدام برای تجهیز علم در شهرداری است و قطعاً برنامه‌های آموزشی در طول مدیریت بنده یکی از مهمترین مقوله‌های است که با جدیت پیگیر آن خواهم بود.

امینی با بیان اینکه استفاده از نخبگان و ظرفیت دانشگاه‌ها یکی از رویکردهای مدیریت بنده است، گفت: باید با استفاده از دانش اساتید بومی و دعوت شده و همه دغدغه مندان بتوانیم در بخش مدیریت شهری زمینه کیفی سازی پروژه‌های عمرانی را فراهم آوریم.

شهردار اهواز در خصوص استمرار برگزاری این کارگاه‌ها، گفت: اقدامات لازم به جهت برگزاری این کارگاه‌ها که یک الزام برای مدیران ارشد انتخاب و دعوت شده است به مرور انجام خواهد شد تا بتوانیم در مسیر توانمند سازی و مهارت افزایی عوامل انسانی و سرمایه‌های سازمانی شهرداری تلاش بیشتری داشته باشیم.

کد خبر 543953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.