تفکرات دولت سیزدهم لیبرالی نیست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: تفکر این دولت لیبرالی نیست، در مسائل اجتماعی ولنگاری معنا ندارد و دولت برای توسعه و شکوفایی اقتصاد کشور چشم به دنیا نبسته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا جان نثاری امروز- پنجشنبه- دوم دی ماه- در مراسم تکریم و معارفه فرماندار خوانسار با تأکید بر اینکه کارگزاران اسلامی باید به فکر دنیا و آخرت مردم باشد، اظهار کرد: بدون تعارف و نگاه سیاسی باید واقعیت را گفت که نظام جمهوری اسلامی خدمات زیادی انجام داده است اما هنوز مشکلات زیادی در جامعه داریم.

وی افزود: مردم ناراضی هستند چون به اعتماد عمومی مردم خدشه وارد شده است چون در ۸ سال گذشته ظرفیت کشور به بیهودگی تلف و به صورت توهمی برخورد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه گفتمان دولت سیزدهم گفتمان انقلاب و امام و مقام معظم رهبری است و تمام کارگزاران دولت نیز باید به همین روال عمل کنند، خاطرنشان کرد: تفکر این دولت لیبرالی نیست و در مسائل اجتماعی ولنگاری معنا ندارد و برای توسعه و شکوفایی اقتصاد کشور چشم به دنیا نبسته است.

جان نثاری با تأکید بر مردمی بودن فرمانداران، تصریح کرد: فرماندار باید در محل کسب و کار مردم حضور پیدا کند تا از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار می‌گیرد، فرماندار متعلق به آحاد مختلف مردم نه قشر خاصی است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم فرماندار حق اتلاف وقت برای اجرای پروژه‌ها را ندارد و باید به سرعت کارها را اجرا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تأکید کرد: رسانه‌ها با مطالبه گری واقعیت‌های جامعه را اطلاع رسانی و فرماندار را در جریان مشکلات قرار دهند.

جان نثاری خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم مدیران انقلابی انتخاب می‌کند تا جریان انقلابی تشکیل و جبران مافات شود، جریان انقلابی باید سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را الگو قرار دهند و هم تراز این شهید بزرگوار حرکت کنند.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از خدمات ۱۸ ماهه محمود مسلم زاده فرماندار سابق قدردانی و عباسعلی علی خاصی به عنوان فرماندار خوانسار معرفی شد.

کد خبر 543952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.