سولدو: در فاز دفاعی به ثبات رسیدیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: هوادار را آنالیز کردیم، تیم بسیار خوب و منسجمی است که محکم و دونده بازی می‌کند. هوادار طی دو بازی اخیر مقابل پرسپولیس و ذوب آهن امتیازات خوبی کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زونیمیر سولدو در نشست خبری قبل بازی تراکتور مقابل تیم هوادار، اظهار کرد: بازی سختی روز دوشنبه در جام حذفی داشتیم که به وقت اضافه کشیده شد، با ریکاوری خیلی خوب سعی کردیم بازیکنان را به شرایط ایده‌آل بازگردانیم.

وی ادامه داد: تمریناتی برای بازی فردا انجام دادیم، امیدوارم فوتبال خوبی ارائه کرده و به نتیجه مطلوب دست یابیم. ما طی دو بازی قبلی، تیم را در فاز دفاعی به ثبات خوبی رساندیم و گلی دریافت نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در رابطه با میزان شناختش از تیم هوادار، تصریح کرد: هوادار را آنالیز کردیم، تیم بسیار خوب و منسجمی است که محکم و دونده بازی می‌کند. هوادار طی دو بازی اخیر مقابل پرسپولیس و ذوب آهن امتیازات خوبی کسب کرده است.

سولدو اضافه کرد: با توجه به تدابیری که برای این بازی اندیشیدیم و بازی خوبی که طی دو هفته قبل انجام دادیم، امیدوارم فوتبال قابل قبولی به نمایش گذاشته شود و انتظار کسب نتیجه مثبت دارم.

وی در خصوص با بازیکنان مصدوم و محروم تراکتور برای بازی با هوادار، گفت: تمامی بازیکنان را به جز محمدرضا اخباری در اختیار دارم، شاهین ثاقبی نیز آسیب دیدگی جزئی دارد.

کد خبر 543933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.