اختصاص ۴۰ درصد از اعتبار صعود به جام جهانی به هیئت استان ها/تیم ملی با کمترین خرج صعود کرد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:تصمیم گرفتیم حدود ۴۰ درصد از این اعتیار صعود به جام جهانی را به هیئت‌ها اختصاص دهیم تا برای توسعه فوتبال در استان‌ها به ویژه مناطق کم برخوردار خرج شود و نخستین باری است که این اتفاق رخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهاب عزیزی خادم امروز پنج شنبه _ ۲ دی ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیئت‌های فوتبال بخش مهم مجمع فدراسیون فوتبال و عملاً شاکله فوتبال ملی و توسعه آن هستند. رؤسا هیئت‌های فوتبال به اصفهان آمدند تا راجع به مسائل فوتبال تبادل نظر کنیم و بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال این اولین جلسه‌ای است که با رؤسا هیئت‌های فوتبال شکل گرفته است.

وی ادامه داد: با مدیرعاملان باشگاه‌ها جلسه داشتیم و راجع به بحث تبلیغات محیطی صحبت کردیم که آن کار انجام شد و کار مهمی بود که برای اولین بار فدراسیون فوتبال بخشی از تبلیغات و حق باشگاه‌ها را ۷۰ درصد داد که اتفاق بزرگی بود. امروز راجع به مسائل تیم‌های ملی و توسعه فوتبال تبادل نظر شد، در خصوص موانع، مشکلات و روند تیم‌های ملی گزارشی داده شد.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تیم ملی فوتبال بزرگسالان با کمترین خرج، سریع‌ترین صعود را به جام جهانی داشت. کم خرج بودن آن به دلیل این است که هزینه‌های رفتن به جام جهانی را، ۱۲ میلیون دلار فیفا و ۴ میلیون دلار AFC می‌دهد.

عزیزی خادم با بیان اینکه حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومان بابت صعود به جام جهانی به ما داده می‌شود، خاطر نشان کرد: تصمیم گرفتیم حدود ۴۰ درصد از این پول را به هیئت‌ها اختصاص دهیم تا برای توسعه فوتبال در استان‌ها به ویژه مناطق کم برخوردار خرج شود و نخستین باری است که این اتفاق رخ می‌دهد.

وی افزود: در آینده نزدیک استعداد یابی برای فوتسال بانوان، آقایان و زیر ۱۹ سال را به همت هیئت‌های استانی و کمیته استان‌ها داریم. استان اصفهان درخواست داد که بخشی از بازی‌های ملی و تیم ملی بزرگسالان در اصفهان باشد که موضوع مهمی است و باید راجع به آن فکر کنیم. هیئت‌های فوتبال استان‌ها افرادی هستند که در روزهای مشقت کنار ما بودند و این تفاوت آنها با دیگر افراد است.

کد خبر 543905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.