انتشار فراخوان «از ایام شهادت سردار دل‌ها بگویید»

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از فراخوان آثار «از ایام شهادت سردار دل‌ها بگویید» خبر داد.

محمد حسین واحدیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی فراخوان روایت مردم کاشان از ایام شهادت فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران اسلامی از سوی فرهنگ‌سرای مهر این سازمان منتشر شد.

وی ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت و ادای احترام به شهید مکتب مقاومت را از جمله اهداف فراخوان"از ایام شهادت سردار دل‌ها بگویید"عنوان کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با بیان اینکه این برنامه در قالب محتوای متنی (حداکثر ۶۰ کلمه)، ویدئو کلیپ (حداکثر ۲ دقیقه) و پیام صوتی (حداکثر ۳ دقیقه) برگزار می‌شود، از چاپ روایت شرکت کنندگان به نام خودشان در کتاب روایت مردم کاشان خبر داد.

وی جلوه‌های ارادت مردم کاشان به سردار دل‌ها، یادبود نمادین سالگرد حاج قاسم در منزل، فضاسازی شهر و روستا در سالگرد شهادت حاج قاسم، نشانه‌ها و نمادین سردار شهید در شهر، شرکت در مراسم تشییع سردار سلیمانی، حضور بر سر مزار سردار شهید و محدودیت‌های فضای مجازی را از محورهای این فراخوان برشمرد.

واحدیان با اشاره به اینکه ۵ دی‌ماه ۱۴۰۰ سال جاری، آخرین مهلت ارسال روایت است اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند روایت خود را از طریق واتساپ به شماره
۰۹۲۲۳۸۵۵۰۵۲ و یا به پیوند https://b2n.ir/d17044 ارسال کنند.

کد خبر 543902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.