فدراسیون‌ها باید از نگاه سیاسی دور باشند

مدیرکل اداره ورزش و حوانان استان اصفهان گفت: فدراسیون‌ها باید از نگاه‌های سیاسی و دولتی در ورزش دوری کنند. خانواده بزرگ فوتبال می‌تواند پرچم‌دار استقلال در ورزش ایران باشد. یکی از ثروت‌مندترین فدراسیون‌ها و همچنین هیات‌ها، فدراسیون و هیئت‌های فوتبال است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد طباطبایی در آغاز مراسم مجمع رؤسای هیئت‌های فوتبال استانی ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان، اظهار کرد: خوشحال هستم که استان اصفهان میزبان شما است،.امیدوارم گرد همایی و جلسه خوبی در راستا توسعه فوتبال کشور در همه ابعاد داشته‌باشیم و خروجی منجر به رشد فوتبال شود. تحلیل وضعیت موجود در فوتبال امروز استان و کشور، تحلیلی است که به نیکی از آن یاد می‌شود و فعالیت‌های توسعه محور و آموزشی در فوتبال اتفاق می‌افتد. خانواده بزرگ فوتبال می‌تواند به عنوان پرچم‌دار استقلال در ورزش شمرده می‌شوند.

فدراسیون‌ها باید از نگاه سیاسی و دولتی دوری کنند

وی با بیان اینکه فدراسیون‌ها باید از نگاه‌های سیاسی و دولتی در ورزش دوری کنند، افزود: عزیزی خادم با کمک همه رؤسای هیئت‌های فوتبال و حمایت فوتبال دوستان می‌تواند چشم‌انداز روشن و استراتژی‌های دقیقی که برای فوتبال کشور طراحی کرده است را به سرمنزل برساند. تحلیل وضعیت قبل و بعد از حضور که در بدترین شرایط کرونا و چالش‌هایی که برای تیم‌های ملی وجود داشت که به دست عزیزی خادم سپرده شد و دغدغه‌هایی که پیشروی فوتبال بود که با هم افزایی در حال حل است.

طباطبایی با اشاره به مشکلات موجود در تیم ملی فوتبال، تصریح کرد: یکی از این دغدغه‌ها تقویت تیم ملی است که اساسنامه‌ای که وجود دارد توسط مجلس و پارلمان باید تأیید شود تا در فرصت باقی مانده فدراسیون دچار مشکل نشود. یکی از معدود دل خوشی‌های مردم موفقیت‌های فوتبال ملی است که باعث به وجود آمدن حال خوب در جامعه است و این موضوع را سیاسیون باید درک کنند و برای ورزش تلاش کنند. باید با نمایندگان مجلس در شهرستان‌ها صحبت شود تا با حمایت همه جانبه را با تأیید اساس نامه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: چالش‌هایی که اکنون به فوتبال ملی ضربه می‌زند را باید با رایزنی و حل کنیم. افراد باید بدانند که فوتبال ملی متعلق به همه افراد است و حال فوتبال را با بدخواهی بد نکنند. باید رؤسای هیأت‌ها گفتمان و دیپلماسی صحبت با مسئولین سیاسی و افراد مجلس را در دستور کار قرار دهند تا راه هموار شود.

نمایندگان مجلس وضعیت قبل از خادم را تحلیل کنند

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با توصیه به نمایندگان مجلس، خاطرنشان کرد: مطمئن هستم اگر نمایندگان مجلس وضعیت قبل از آمدن عزیزی‌خادم را تحلیل کنند و از وضعیت موجود را نیز تحلیل داشته باشند، قطعاً متوجه برنامه‌ریزی وی در فوتبال می‌شوند. برنامه راهبردی فدراسیون فوتبال بهترین برنامه است و فقط رو کاغذ نیست بلکه عملیاتی و قابل اجرا با بهترین نتیجه است. بخشی از این برنامه اجرا شده و نتیجه آن قابل مشاهده می‌باشد.

در دو سال مدیریتم، ۶۰ تا ۷۰ درصد اعتبارات ملی در فوتبال سرمایه‌گذاری شد

طباطبایی خصوص سرمایه‌های زیرساختی هیأت‌های فوتبال، گفت: یکی از ثروتمندترین فدراسیون‌ها و همچنین هیأت‌ها، فدراسیون و هیأت‌های فوتبال است. در دو سالی که در خدمت جامعه ورزش استان بودم، تقریباً ۲۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی که در اختیار اداره‌کل ورزش و جوانان بود، بیش از ۶۰ تا ۷۰ درصد در فوتبال سرمایه‌گذاری شد. باید مکان‌های ورزشی و سرمایه‌های زیرساختی به صورت بلندمدت در اختیار هیأت‌های فوتبال استانی قرار گیرد تا بتوانیم بر اساس سیاست‌ها و برنامه فدراسیون قدم برداریم.

کد خبر 543861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.