عدم توانایی راننده و سرعت زیاد ۵ کشته در محور اصفهان- نائین داشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از تصادف خودروی پژو پارس با تریلر در محور اصفهان - نایین به دلیل سرعت بالای راننده خودروی پژوپارس و خروج از لاین خبر داد.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص جزئیات این حادثه تصادف اظهار کرد: حادثه برخورد یک دستگاه پژو پارس و تریلر در محور اصفهان- نائین ورودی شهر تودشک در ساعت ۰۰:۱۷ بامداد امروز _پنجشنبه دوم دی‌ماه_ پنج کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

وی اضافه کرد: در پی اعلام مرکز EOC به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای کوهپایه مبنی بر وقوع این حادثه، بلافاصله نجاتگران این پایگاه به محل حادثه اعزام شدند.

کریمی تصریح کرد: علت وقوع این حادثه تصادف عدم توانایی راننده خودروی پژو پارس در کنترل خودرو و سرعت زیاد بوده که منجر خروج از لاین و بروز تصادف با تریلر شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: نیروهای امدادگر هلال‌احمر اصفهان پنج فوتی این سانحه را تحویل عوامل انتظامی دادند و یک نفر مصدوم نیز پس از انجام اقدامات اولیه به وسیله نیروهای اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شد، در این حادثه تصادف راننده تریلر هم دچار مصدومیت شد.

کد خبر 543855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.