هزار بسته اقلام یلدایی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد

رئیس هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: طرح «یلدانه» با شعار «یلدا برای همه» در راستای تحقق اهداف جمعیت، ترویج فرهنگ بشردوستی و گسترش همدلی و مهربانی در جامعه، به همت جوانان و داوطلبان اصفهانی اجرا شد.

شهریار انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای طرح «یلدانه» جمعیت هلال‌احمر اصفهان اظهار کرد: این طرح با شعار «یلدا برای همه» به تبعیت از دستورات دین مبین اسلام در آستانه بلندترین شب سال داوطلبان هلال‌احمر به یاری خانواده‌های محروم و نیازمند شتافتند و شادی‌هایشان را با آن‌ها تقسیم کردند.

وی اضافه کرد: در این طرح بیش از یک هزار بسته حمایتی بین خانواده‌های نیازمند همزمان با شب یلدا توزیع شد، این بسته‌ها شامل میوه و تنقلات، به همراه سبدهای معیشتی بود.

تحقق شعار «یلدا برای همه»

رئیس هلال‌احمر شهرستان اصفهان تاکید کرد: برای تحقق شعار «یلدا برای همه» جوانان، داوطلبان و خیران این جمعیت دست به دست هم دادند تا با اجرای طرح یلدانه بیش از هزار خانوار نیازمند و محروم از بسته‌های حمایتی این طرح به ارزش تقریبی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بهره‌مند شدند.

انصاری در مورد برگزاری جشنواره یلدانه بین اعضای این جمعیت گفت: در پایان این برنامه همه اقلام خوراکی که در مسابقه شرکت داده شده بودند، به حوزه داوطلبان هلال احمر تحویل شد تا با توزیع آن بین نیازمندان گل لبخند را بر لبان آن‌ها بنشانند.

کد خبر 543847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.