گوشی هوشمند گلکسی A۵۳ سامسونگ در دو نسخه عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی گلکسی A۵۳ سامسونگ در نسخه‌های مجهز به تراشه اگزینوس و اسنپدراگون عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ همانند بسیاری از شرکت‌های دیگر با کمبود تراشه مواجه شده است و به نظر می‌رسد که حتی روی گوشی گلکسی A۵۳ آینده نیز تأثیر خواهد گذاشت. با این وجود شرکت سامسونگ به دنبال برنامه‌ریزی و راه حلی برای این مشکل است. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی گلکسی A۵۳ در دو نسخه با تراشه‌های مختلف عرضه خواهد شد.

نسخه اروپایی گوشی گلکسی A۵۳ با شماره مدل SM-A۵۳۶B و نسخه دوم ۵G با شماره مدل SM-A۵۳۶E در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود که مدل دوم در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا و تعدادی از بازارهای آسیایی مانند هند عرضه شود. یکی از نسخه‌های ذکر شده به تراشه اسنپدراگون کوالکام و دیگری به تراشه اگزینوس ۱۲۰۰ مجهز خواهد شد.

گزارشات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی گلکسی A۵۳ به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED با وضوح تصویر Full HD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، بلندگوهای استریو، گواهی IP و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش اشاره کرد.

انرژی مورد نیاز گوشی مذکور از طریق یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. انتظار می‌رود که گوشی گلکسی A۵۳ در سه ماهه اول یا دوم سال ۲۰۲۲ معرفی شود.

کد خبر 543840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.