شهرداری پره سر با کمبود شدید ماشین‌آلات مواجه است

رئیس شورای اسلامی شهر پره‌سر گفت: ستاد مدیریت بحران شهرداری این شهر برای مقابله با بحران‌های احتمالی در زمان بارش‌های زمستانه با کمبود شدید تجهیزات و ماشین‌آلات مواجه است.

رسول شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در صورت بارش برف، شهرداری پره سر معابر را با بکارگیری یک دستگاه لودر، یک دستگاه بابکت و دو دستگاه خودرو کمپرسی پاک‌سازی و بازگشایی می‌کند. که همه این ماشین آلات فرسوده است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری برای مقابله با بحران‌های احتمالی در زمان بارش‌های زمستانه با کمبود شدید تجهیزات و ماشین‌آلات مواجه است، افزود: شهرداری در حال حاضر نیازمند لودر، گریدر، بابکت، بیل بکهو، کمپرسی، کامیونت و تیغه برف روب است.

رئیس شورای اسلامی شهر پره سر افزود: شهرداری برای دریافت تجهیزات و ماشین آلات لازم با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نامه نگاری کرده و نماینده شهرستان نیز از مسئولان کشور در حال پیگیری است تا هر چه سریع‌تر بتوانیم ماشین آلات مورد نیاز را دریافت کنیم.

شهبازی تصریح کرد: اگر شهرداری پره سر در بارش برف زمستان سال گذشته از امکانات ماشین آلات و شرکت‌های بخش خصوصی استفاده نمی‌کرد، برای پاکسازی و بازگشایی معابر با مشکل بزرگی مواجه می‌شد.

وی با بیان اینکه شهرداری پره سر اکنون با مشکلات مالی مواجه بوده و در حال حاضر یک ماه حقوق و دو ماه اضافه کار کارکنان پرداخت نشده است، افزود: پرداخت بیش از نیمی از ارزش افزوده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به شهرداری‌ها کاهش یافته و مدیریت شهری به دلیل کمبود اعتبارات، اجرای پروژه‌های عمرانی را متوقف کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر پره سر گفت: از مسئولان استانی و کشوری انتظار داریم نگاه ویژه ای به شهر ساحلی و گردش پذیر پره سر داشته باشند و برای مدیریت مواقع بحرانی، امکانات و ماشین آلات لازم شهرداری این شهر را تأمین کنند.

به گزارش ایمنا، شهر ساحلی پره‌سر از توابع شهرستان رضوانشهر و در ۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان است.

کد خبر 543832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.