آغاز به کار مجمع هیئت‌های استانی فوتبال

در دومین روز سفر ریاست فدراسیون فوتبال به اصفهان، رئیس هیئت‌های استانی در همایشی مفصل حضور یافته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از دقایقی پیش رئوسا هیئت‌های استانی فوتبال به همراه اعضا هیئت رئیسه فدراسیون در محل هتل عباسی اصفهان برای برگزاری یک همایش دور هم جمع شده‌اند. روایت  خبرنگار ایمنا از این مراسم را در زیر بخوانید:

حسن کامرانی‌فر دبیر کل، شهره موسوی نایب رئیس بانوان، خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران، طهمورث حیدری رئیس کمیته امور استان‌ها فدراسیون‌های فوتبال حضور دارند. برخی از این افراد روز گذشته در مجمع هیئت فوتبال اصفهان همراه با عزیزی خادم نبودند و امروز به تیم سفر او اضافه شده‌اند.

۳۲ رئیس هیئت از استان‌های مختلف برای این همایش خود را به اصفهان رسانده‌اند. در مجموع ۴۲ نفر از فدراسیون فوتبال و هیئت‌های استانی به همراه ۶ خبرنگار و عکاس به دلیل محدودیت کرونایی در تالار آئینه هتل عباسی اصفهان حضور دارند.

در ابتدا مراسم پخش کلیپی فعالیت حدوداً یک ساله شهاب‌الدین عزیزی خادم در یک سال تصدی او بر صندلی ریاست فدراسیون شرح داده شد.

نخستین سخنران مراسم، محمد حسن کامرانی‌فر بود که با اشاره به سرعت پیشرفت فعالیت فدراسیون در یک سال اخیر، از تلاش‌های هیئت‌های استانی تقدیر کرد.

بعد از دبیر کل فدراسیون، نوبت به سید محمد طباطبایی، مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان رسید. او با ابراز خوشحالی از میزبانی اصفهان از چنین رویدادی، به دغدغه‌های خاص عزیزی خادم در چالش‌های تیم ملی و کرونا هنگام تحویل ریاست فدراسیون اشاره کرد و حل این معضلات را در گرو هم‌افزایی با استان‌ها دانست.

سخنران بعدی شهاب‌الدین عزیزی خادم، ریاست فدراسیون فوتبال بود. او همانند روز گذشته ابتدا به موفقیت‌های تیم ملی و صعود احتمالی آسان آن به جام جهانی پرداخت. در ادامه با تشکر از اعتماد به او در انتخابات قبلی، از شرایط سخت فدراسیون در زمان حضور هشت ماه پیش خود گفت که حتی چای خشک هم در فدراسیون نبوده است! او صحبت‌هایش را با آوردن VAR به ایران پی گرفت. عزیزی خادم سپس به موفقیت‌های تیم ملی فوتبال ساحلی و فوتسال پرداخت و از اختصاص درصد بالایی از پاداش صعود جام جهانی به استان‌ها خبر داد.

پس از پایان صحبت‌های عزیزی خادم، اصحاب رسانه از جلسه خارج شدند تا ادامه برنامه پشت درب‌های بسته انجام شود. طبق جدول زمانی این همایش با دو تایم ۹۰ دقیقه‌ای برای طرح مشکلات، ۴۰ دقیقه پرسش و پاسخ از رئوسا کمیته‌های فدراسیون فوتبال اختصاص داده شده و مراسم حوالی ساعت ۱۸ بعد از ظهر امروز به پایان خواهد رسید.

کد خبر 543830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.