محمدی راد: مستحق باخت بودیم

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: تکرار اشتباهات آنقدر زیاد بود که فرصت دادیم، شجاع باشند و نتیجه بگیرند. مستحق باخت بودیم و با این طرز تفکری که امروز داشتیم باید می‌باختیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان محمدی راد پس از شکست مقابل آذر باتری ارومیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به تیم خوب آذر باتری ارومیه تبریک می گویم، جنگیدند و مستحق پیروزی بودند. هرچقدر این تیم خوب بود، ما به واسطه اشتباهات زیادی که انجام دادیم در هیچ زمینه‌ای شایستگی پیروزی نداشتیم.

وی ادامه داد: تکرار اشتباهات آنقدر زیاد بود که فرصت دادیم، شجاع باشند و نتیجه بگیرند. مستحق باخت بودیم و با این طرز تفکری که امروز داشتیم باید می‌باختیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان با بیان اینکه در حمله و توپ‌های برگشتی خوب نبودیم، تصریح کرد: یکی از نقاط قوت ما در طول فصل حمله بود که امروز در این زمینه اصلاً خوب نبودیم. امیر غفور امروز مصدوم بود و آخر بازی به خاطر فشاری که بود به او بازی دادم که تصمیم اشتباهی بود.

محمدی راد ادامه داد: از فرصت‌هایی که تیم مقابل به ما هدیه داد استفاده نکردیم، از روی شکم سیری والیبال بازی کردیم و مقصر بازیکن نیست بلکه من هستم. خیلی تلاش کردم در طول بازی بازیکنان را متوجه کنم که روز سختی است، اما متأسفانه موفق نشدم.

وی افزود: در دور گروهی مسابقات به دنبال جایگاه خوب هستیم و در حال حاضر این جایگاه را داریم و نمی‌خواهم با یک باخت عملکرد تیم را زیر سوال ببرم. عملکرد ما در طول نیم فصل اول از تمامی تیم‌ها بهتر بوده امیدوارم بتوانیم این جایگاه را حفظ کنیم. بردن و باختن در مرحله گروهی سازنده است می‌سازیم و امیدوارم از این جایگاه که در نهایت به دست می‌آوریم استفاده کنیم تا مرحله پلی آف و فینال مسابقات اگر برسیم از آن استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم والیبال سپاهان، گفت: هر بازی برنامه خاص خود را دارد و سعی می‌کنیم که از همه نفرات استفاده کنیم زیرا سلامتی بازیکن اهمیت دارد تا بتوانند در پلی آف مارا همراهی کنند، نمی‌خواهم فشار زیادی روی بازیکنان بگذارم. در نیم فصل تغییری در بازیکنان تیم نخواهیم داشت.

کد خبر 543796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.