سپاهان ۲ _ آذر باتری ارومیه ۳/ جوانان آذرباتری سپاهان را غافلگیر کردند

تیم والیبال سپاهان آخرین بازی دور رفت لیگ برتر والیبال را به آذرباتری ارومیه واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال سپاهان امروز در هفته آخر دور رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال به مصاف آذرباتری ارومیه رفت که با نتیجه سه بر دو از این تیم شکست خورد.
اسامی بازیکنان تیم والیبال سپاهان: علیرضا مباشری، سامان فائزی، متین تکاور، کیاوش حیدری، فرزاد ملابهرامی، مجتبی میرزاجانپور، رضا اصلانی.
سرمربی رحمان محمدی راد
اسامی بازیکنان آذرباتری ارومیه: بابک موسوی، امیر افشار، محمدفلاح، متین احمدی، آرمان رحمانی، علیرضا شاه‌علی، حسین اهری.
سرمربی: رحمان رئوفی
ست اول: نخستین امتیاز برای آذر باتری ارومیه ثبت شد، سرویس بازیکن ارومیه به تور برخورد کرد. بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به نفع آذرباتری ارومیه است، محمدی راد در خواست تایم استراحت کرد. سرویس میرزاجانپور بیرون رفت، سپاهان اختلاف را به عدد یک رساند. دو تیم در امتیاز هشت به تساوی رسیدند، بازی پایاپای پیش می‌رود. یک دریافت خوب بازیکن آذرباتری ارومیه باعث امتیاز برای این تیم شد، سه امتیاز فاصله به نفع آذر باتری ارومیه به وجود آمد که سپاهان در خواست وقت استراحت کرد. بازی با نتیجه ۱۷ بر ۱۴ به نفع آذر باتری ارومیه است، ارومیه در خواست تایم استراحت کرد. سپاهان در این ست موفق نشده از آذر باتری جلو بیفتد، بازی با نتیجه ۲۱ بر ۱۹ به نفع آذرباتری است. سپاهان موفق شد در امتیاز ۲۳ به آذر باتری ارومیه برسد، دو تیم پایاپای پیش می‌روند. وقت استراحت برای ارومیه گرفته شد، سرویس میرزاجانپور به تور برخورد کرد. در نهایت ست اول با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ به نفع آذرباتری ارومیه تمام شد.
ست دوم: نخستین امتیاز برای سپاهان گرفته شد، سرویس مباشری به بیرون رفت. بازی با نتیجه ۵ بر ۲ به نفع سپاهان است، اختلاف برای سپاهان به عدد هفت رسید و سرمربی آذرباتری ارومیه درخواست تایم استراحت کرد. آذرباتری چهار امتیاز را جبران کرد که این دفعه رحمان محمدی راد تایم استراحت در خواست کرد. بازی در امتیاز هشت به تساوی رسید، اسپک مباشری با برخورد به دست مدافع آذر باتری ارومیه به بیرون رفت. اختلاف امتیاز به عدد یک رسید، میرزاجانپور توسط بازیکن آذر باتری ارومیه دفاع شد. بازی در امتیاز ۱۳ به تساوی رسید، مباشری برای گرفتن توپ به بیرون زمین هم آمد ولی تلاش این بازیکن بی فایده بود. سرمربی آذرباتری ارومیه درخواست تایم استراحت کرد، بازی با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به نفع سپاهان است. اسپک بازیکن ارومیه در زمین سپاهان خوابید، سرویس بازیکن آذرباتری با دریافت بد بازیکن سپاهان همراه بود. محمدی راد درخواست تایم استراحت کرد. سپاهان سه امتیاز اختلاف به وجود آورد، راد درخواست ویدئو چک کرد که درست هم بود و سرویس به سپاهان رسید. بازی با نتیجه ۲۲ بر ۱۸ به نفع سپاهان است، بازیکن آذر باتری از ناحیه مچ پا آسیب دید که بازیکنان این تیم با کمک قائمی بازیکن آسیب دیده را بیرون بردند. محمدی راد با تغییراتی که در تیم به وجود آورد موفق شد ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شوند.
ست سوم: با تک دفاع بازیکن آذرباتری ارومیه، نخستین امتیاز به نفع این تیم ثبت شد. پو تیم پایاپای پیش می‌روند، میرزاجانپور نتوانست دریافت خوبی داشته باشد و امتیاز سه برای آذرباتری ارومیه ثبت شد. جاخالی بازیکن ارومیه به بیرون رفت، سرویس فائزی به تور برخورد کرد. بازس با نتیجه ۶ بر ۵ به نفع سپاهان است، بازیکنان سپاهان با یک دفاع خوب به امتیاز ۹ رسیدند. تقاضای وقت استراحت برای آذرباتری ارومیه شد، اسپک بازیکن ارومیه به بیرون رفت. تک دفاع میرزاجانپور سپاهان را به امتیاز ۱۲ رساند، رحمان محمدی راد در خواست ویدئو چک کرد که درست نبود و سرویس به ارومیه رسید. این بار رحمان رئوفی در خواست ویدئو چک کرد که مورد قبول داور نبود و سرویس به سپاهان رسید، سرویس میرزاجانپور به تور برخورد کرد. بازی با نتیجه ۱۵ بر ۸ به نفع سپاهان است، سپاهانی‌ها ۹ امتیاز اختلاف ایجاد کردند. رحمان درخواست ویدئو چک کرد که مورد قبول داور نبود. ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ به نفع سپاهان تمام شد.
ست چهارم: امتیاز اول برای سپاهان ثبت شد، اسپ بازیکن ارومیه به تور بزخورد کرد. تک دفاع بازیکن آذرباتری این تیم را به امتیاز چهارم رساند. دو تیم پایاپای پیش می‌روند، اسپک بازیکن سپاهان به بیرون رفت. سرویس پرشی میرزاجانپور بیرون رفت، بازی در امتیاز ۹ برابر است. مباشری تک دفاع انجام داد که امتیاز برای سپاهان ثبت شد، اسپک بازیکن آذرباتری به بیرون رفت. بازی در امتیاز ۱۴ برابر است، اسپک بازیکن سپاهان بیرون رفت. دفاع بازیکنان ارومیه این تیم را به امتیاز ۱۷ رساند. وقت استراحت برای سپاهان گرفته شد، سپاهان دو امتیاز اختلاف ایجاد کرد، بازی با نتیجه ۲۲ بر ۱۹ به نفع سپاهان است، آذرباتری ارومیه درخواست استراحت کرد. درخواست ویدئو چک برای آذر باتری ارومیه داده شد که توسط داور قبول شد و سرویس به بازیکن ارومیه رسید. آذرباتری اختلاف را به عدد یک رساند که رحمان محمدی راد درخواست تایم استراحت کرد. دو تیم در امتیاز ۲۴ به تساوی رسیدند. بازهم وقت استراحت برای سپاهان گرفته شد، در نهایت ست چهارن با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به نفع آذرباتری ارومیه تمام شد.
ست پنجم: امتیاز اول برای آذرباتری ارومیه گرفته شد، رحمان محمدی راد درخواست ویدیوچک کرد که مورد قبول داور شد. بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع سپاهان است، دو تیم پایاپای پیش می‌روند. سرویس بازیکن آذرباتری ارومیه به تور برخورد کرد، بازس با نتیجه ۷ بر ۶ به نفع آذرباتری ارومیه است. بعد از یک رالی کوتاه امتیاز ۸ برای آذرباتری ارومیه به دست آمد. در امتیاز هشت به تساوی رسیدند، وقت استراحت برای ارومیه گرفته شد. امیر غفور در طول چهارست به زمین نیامد که در ست پنجم راد از این بازسکن استفاده کرد. آذرباتری به امتیاز ۱۴ رسید و سپاهان درخواست وقت استراحت کرد. درنهایت این ست با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به نفع آذرباتری ارومیه تمام شد.

کد خبر 543781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.