پارکینگ‌های شهرداری ساری هوشمندسازی می‌شود

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری با بیان اینکه ساماندهی پارکینگ‌های خصوصی از برنامه‌های سازمان است، ادامه داد: در کنار ساماندهی این پارکینگ‌ها، بحث هوشمندسازی چهار پارکینگ عمومی شهرداری ساری واقع در بوستان ولایت، ملل، خیابان ۱۸ دی و الهیه را در نظر داریم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری، عباس اسماعیلی اظهار کرد: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه سازمان است و برای بازدهی بهتر نیروها، باید امکانات، تجهیز باشد.

وی با بیان اینکه طرح جامع کاهش تصادفات شهر ساری از اولویت‌های اصلی ما در اجرای برنامه‌های سازمان است، افزود: بر اساس نظر کارشناسان پلیس راهور و کارشناسان سازمان، نقاط حادثه‌خیز و گره‌های ترافیکی شهر ساری شناسایی شد و در قالب طرح جامع کاهش تصادفات به تصویب فرمانداری ساری رسید.

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری خاطرنشان کرد: ایجاد هرگونه سرعت گاه، ایجاد دوربرگردان، اصلاح هندسی و انسداد یک بریدگی یا ایجاد بریدگی جدید در خیابان‌ها و معابر بر اساس این طرح اجرا می‌شود.

اسماعیلی با تاکید بر اهمیت کاهش تلفات انسانی در تصادفات، اضافه کرد: شناسایی نقاط حادثه‌خیز شهری و رفع این نقاط در این راستا انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه قسمت اعظم عوامل حادثه مربوط به خطای انسانی و عابر پیاده است، تاکید کرد: فرهنگ‌سازی در این زمینه از برنامه‌هایی است که به شکل کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دنبال می‌کنیم.

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری ساری با بیان اینکه ساماندهی پارکینگ‌های خصوصی از دیگر برنامه‌های سازمان است، تصریح کرد: در کنار ساماندهی این پارکینگ‌ها، بحث هوشمندسازی چهار پارکینگ عمومی شهرداری ساری واقع در بوستان ولایت، ملل، خیابان ۱۸ دی و الهیه را در نظر داریم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: ترمینال‌ها از مراکز دیگری است که کنترل و نظارت را به هوشمندسازی اجرا خواهیم کرد، در این راستا با تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان وارد مذاکره شدیم و در حال رایزنی برای انتخاب نرم‌افزار در این زمینه هستیم که به ارائه خدمات بهتر به مردم، منجر می‌شود.

وی در خصوص اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان، افزود: وظیفه داریم رفتار ترافیکی را در نسل آینده نهادینه کنیم تا کودکان و نوجوانان، رعایت این فرهنگ را بیشتر در درون خانواده مطالبه گری کنند.

کد خبر 543717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.