جلسه مهم سران دورتموند قبل از کریسمس!

مسئولان باشگاه دورتموند قبل از رفتن به سراغ تعطیلات سال نو میلادی، جلسه مهمی در خصوص شرایط این باشگاه، با یکدیگر برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سران باشگاه بورسیا دورتموند متشکل از واتسکه، کِل، تسورک، ترزیچ، سامر و مارکو رُزِ قبل از تعطیلات سال نو میلادی یک نشست با همدیگر داشتند و در این نشست نیم فصل اول زنبورها را ارزیابی کردند. علاوه بر این، به ارزیابی بازار نقل و انتقالات زمستانی پرداختند.

مسئولان دورتموند دو بازیکن را زیر نظر دارند. دنیس زکریا و حکیم زیاش این دو بازیکن هستند. زیاش در حال حاضر با چلسی سه سال دیگر قرارداد دارد، به عنوان بازیکن قرضی با بند خرید در نظر گرفته شده است. دنیس زکریا می‌تواند در تابستان مونشن گلادباخ را به صورت بازیکن آزاد ترک کند. بوروسیا دورتموند می‌خواهد از این فرصت استفاده کند تا او را در زمستان به خدمت بگیرد. گفته می‌شود گلادباخ این بازیکن را با مبلغی حدود ۸ میلیون یورو در زمستان می‌فروشد. شرط لازم برای به خدمت گرفتن حداقل یکی از این بازیکنان این است که قرارداد قرضی خسوس رینیر فسخ شود تا دورتموند بتواند در حقوق این بازیکن صرفه جویی کند.

همچنین اندکی امیدواری وجود دارد که رومن بورکی که از وضعیت خود در باشگاه ناراضی است و به همین دلیل خواهان یک چالش جدید است، باشگاه را ترک کند تا از حقوق او برای بازیکن جدید استفاده شود. باشگاه بروسیا دورتموند که با آکانجی تا سال ۲۰۲۳ قرارداد دارد، تصمیم دارد که قرارداد او را زودتر از موعد مقرر تمدید کند. باشگاه زردپوشان برای نگه داشتن او، به آکانجی دستمزد سالانه بین ۹ تا ۱۰ میلیون یورو ارائه می‌دهد تا او را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان باشگاه تبدیل کند. اگر چه آکانجی مشتاقانه منتظر انتقال به لیگ برتر است، اما از حضور خود در دورتموند راضی است. این بازیکن ۲۶ ساله یکی از بهترین بازیکنان این فصل است. پس از نوسانات عملکرد در سال‌های گذشته، آکانجی میزان خطای خود را کاهش داد و به مطمئن‌ترین مدافع میانی دورتموند تبدیل شد.

کد خبر 543681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.