علت حادثه در مترو ناهماهنگی ساعت قطارها است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، با تأکید بر اینکه علت قطعی حادثه در دست بررسی است و توسط کارشناسان امر متعاقباً اعلام خواهد شد، گفت: به نظر می‌رسد علت حادثه، ناهماهنگی ساعت قطارها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح‌نژاد در پی وقوع حادثه در قطار شهری کرج _ تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا بر اعلام اورژانس حدود ۱۰ تن از مصدومان حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند و مابقی به صورت سرپایی درمان شدند؛ در این میان حال یک نفر از مصدومان وخیم اعلام شده است.

وی افزود: به دلیل ازدحام جمعیت در ایستگاه شهید سلطانی کرج توسط راهداری البرز، سپاه البرز، شهرداری کرج چند دستگاه اتوبوس برای انتقال مسافران اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به اینکه اتوبوس‌هایی که در تهران به مردم خدمات می‌دهند از راهداری البرز و تهران به ایستگاه مترو اعزام شدند، اظهار کرد: در حال حاضر خدمات‌دهی مترو تا ایستگاه وردآورد انجام و از وردآورد تا فلکه صادقیه اتوبوس‌ها مسافران را جابه‌جا می‌کنند.

فلاح‌نژاد با تأکید بر اینکه علت قطعی حادثه در دست بررسی است و توسط کارشناسان امر متعاقباً اعلام خواهد شد، اضافه کرد: به نظر می‌رسد علت حادثه به ناهماهنگی ساعت قطارها است.

با توجه به حادثه فوق و شرایط به وجود آمده اخبار تکمیلی متعاقباً از سوی مراجع رسمی اعلام خواهد شد.

کد خبر 543677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.