جزئیات خروج قطار متروی خط کرج - تهران از ریل

حدود ساعت هفت صبح امروز، قطار تندرویی که از مسیر کرج-گلشهر به سمت ایستگاه تهران (صادقیه) در حرکت بود، با قطار عادی در ایستگاه چیتگر برخورد کرد.

به گزارش ایمنا، به علت برخورد دو قطار در ایستگاه چیتگر، خط پنج متروی تهران و حومه مسافرگیری در این خط از سمت تهران (صادقیه) به سمت کرج -گلشهر تا ایستگاه وردآورد و در مسیر بالعکس از ایستگاه وردآورد تا تهران صادقیه متوقف شده است.

کامران آزادی، قائم مقام عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران در خصوص جزئیات حادثه صبح امروز برخورد دو رام قطار در ایستگاه چیتگر در گفت‌وگویی اظهار کرد: اتفاقی که در ایستگاه چیتگر رخ داده است برخورد قطار تندرو با قطار کندرو بوده که قطار کندرو در مسیر قطار تندرو آمده است.

وی افزود: هم اکنون نیروهای امدادی در حال نرمال سازی مسیر هستند و واگن‌هایی را که آسیب دیده است، جدا می‌کنیم تا خط را آزاد کنیم و مسافرگیری را به حالت عادی برگردانیم.

بازگشایی مسیر متروی تهران-کرج تا ظهر امروز

مجتبی شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران نیز در گفت‌وگو با ایسنا از قول کارشناسان شرکت بهره‌برداری مترو برای بازگشایی مسیر تهران – کرج تا ظهر امروز خبر داده و گفته است: در حال حاضر مصدومان این حادثه مورد مداوا قرار گرفتند و چند نفر برای بررسی بیشتر و درمان به بیمارستان اعزام شدند که حال یکی از آنها وخیم است و آرزوی سلامتی برای وی داریم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین اعلام کرد که در حال حاضر مسافرگیری در خط پنج مترو از سمت ایستگاه صادقیه تا وردآورد و در مسیر بالعکس از ایستگاه وردآورد تا تهران متوقف شده است، همچنین رسیدگی به این حادثه با قید فوریت در دستور کار کمیسیون سوانح قرار گرفته تا با جمع‌آوری اطلاعات دلایل بروز این حادثه را هرچه سریع‌تر اعلام کنند.

کد خبر 543640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.