گزارش لحظه به لحظه ایمنا از مجمع عمومی هیئت فوتبال استان اصفهان

مجمع سالانه هیئت فوتبال استان اصفهان از دقایقی پیش در هتل عباسی آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجمع عمومی هیأت فوتبال استان اصفهان صبح امروز چهارشنبه _ یک دی ماه _ در هتل عباسی این شهر در حال برگزاری است که می‌توانید این مراسم را با روایت لحظه به لحظه خبرنگار ایمنا دنبال کنید:

عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال، طباطبایی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، علی طاهری رئیس هیأت فوتبال استان اصفهان، مدیر عامل و اعضای باشگاه سپاهان، مدیرعامل و اعضای باشگاه ذوب آهن و احمد باغبان باشی از حاضران در این جلسه هستند. همچنین رئوسا هیئت‌های شهرستان نیز در این مراسم حضور دارند.

مراسم با پخش کلیپی که به معرفی باشگاه‌های اصفهانی می‌پرداخت، آغاز شد.

کرونا و انتخابات فدراسیون فعالیتمان را کند کرد

علی طاهری، رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان نخستین سخنران این مراسم بود. او ضمن خیر مقدم و تشکر از رئیس فدراسیون فوتبال بابت سفر به اصفهان، از محدودیت‌های کرونا بر فعالیت حدود یک ساله خود در هیئت فوتبال استان گفت و از حمایت مدیر کل ورزش و جوانان استان تشکر کرد.

طاهری سپس با کلیپی فعالیت‌های هیئت در مدت ریاست خود را برای عزیزی خادم و سایر حاضرین شرح داد.

سپس نوبت به سید محمد طباطبایی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان رسید تا سخنرانی کند. او به تأمین اعتبارات مالی مناسب زیر ساخت‌های فوتبال و تکمیل کردن ورزشگاه نقش جهان اشاره کرد.

سخنران بعدی، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان بود. ساکت صحبت‌هایش را به پیگیری حق پخش تلویزیونی با اشاره به مصوبه مجلس مبنی بر درآمد ۳۰ درصدی ورزش از این حق قانونی پرداخت. او در ادامه با بیان اینکه وی آر نیاز همه است، خواستار وارد شدن این تکنولوژی به فوتبال کشور شد. این مدیرعامل با سابقه در ادامه نیز به موضوع تبلیغات محیطی و موانع ناشی از تحریم‌ها در فوتبال پرداخت. ساکت معتقد است تبلیغات محیطی در آئین‌نامه سازمان لیگ وجود دارد و باید مطابق با آن اجرایی شود. بخش دیگر صحبت‌های مدیرعامل سپاهان به درخواست او برای ارائه برنامه کامل یک ساله تیم ملی و مسابقات داخلی برای برنامه‌ریزی هر چه بهتر اختصاص یافت.

سپس نوبت به غلامرضا جعفری، رئیس هیئت فوتبال شهرستان اصفهان رسید. او با اشاره به پتانسیل بالا ورزشی و باشگاه‌های صاحب سبک اصفهان، گفت که با تاکید علی طاهری تمرکز خود را روی فوتبال پایه گذاشته است.

در ادامه هر یک از نامزدها دقایقی را به توضیح برنامه‌ها و اهداف‌شان پرداختند.

در این انتخابات چهار نامزد برای دو کرسی نایب رئیسی بانوان و آقایان هیئت فوتبال رقابت می‌کنند. دو نامزد برگزیده با رأی ۵۰ نفر عضو مجمع انتخاب خواهند شد.

تعداد آرا هر نامزد به ترتیب به شرح زیر است:

غلامرضا جعفری: ۴۸ رأی (نایب رئیس اول)

میترا چین سری: ۴۷ رأی (نایب رئیس بانوان)

مهدی عسگری: ۴۴ رأی (نماینده هیئت‌ها)

محسن پوریا مهر: ۴۴ رأی (نماینده باشگاه‌ها)

در پایان مراسم شهاب‌الدین عزیزی خادم در سخنرانی مفصلی که قریب به یک ساعت به طول انجامید، به تشریح موارد مختلف پرداخت.

بیشتر بخوانید:

رئیس هیئت فوتبال اصفهان: کرونا و انتخابات فدراسیون فعالیتمان را کند کرد

تکمیل می‌گردد…

کد خبر 543633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.