رئیس هیئت فوتبال اصفهان: کرونا و انتخابات فدراسیون فعالیتمان را کند کرد

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان در مجمع سالانه این هیئت، گفت: با کم‌رنگ شدن شیوع ویروس کرونا و همچنین با وفاق و همدلی، سرعت بیشتری به فعالیت‌ها داده شده است و امیدواریم با حمایت فدراسیون، عزیزی‌خادم و مدیرکل ورزش و جوانان، برای فوتبال کشور و استان در بخش داخلی و بین‌المللی قدم خوبی برداریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی طاهری در مجمع سالانه هیئت فوتبال استان اصفهان که از صبح امروز با حضور ریاست فدراسیون فوتبال در هتل عباسی آغاز شده است با تشکر از عزیزی خادم برای حضور در این جلسه، اظهار کرد: حدود یک سال است که با رأی اعضا در خدمت جامعه فوتبال هستم. از حمایت مدیرکل ورزش در این یک سال بی‌نهایت سپاسگزارم.

وی افزود: از همکاری، وفاق و همدلی رؤسای شهرستان‌ها و مدیرعاملان باشگاه‌ها برای کمک در راستا توسعه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان تشکر می‌کنم.

کرونا و انتخابات فدراسیون فعالیت‌مان را کند کرد

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان خاطرنشان کرد: از ۲۳ مهرماه ۹۹ و پس از برگزاری انتخابات مجمع هیأت فوتبال و رأی اعتماد به من، با توجه به وضعیت شیوع کرونا، اصلاح اساسنامه و انتخابات فدراسیون فوتبال، فعالیت‌ها آن طور که می‌خواستیم پیش نرفت و حرکت با شیب ملایم آغاز شد.

وی اضافه کرد: اکنون با کم‌رنگ شدن شیوع کرونا و با وفاق و همدلی بیشتر، به فعالیت‌ها سرعت بیشتری داده شده است و امیدواریم با حمایت فدراسیون، عزیزی خادم و مدیرکل ورزش و جوانان، برای فوتبال کشور و استان در بخش داخلی و بین‌المللی قدم خوبی برداریم.

اصفهان همیشه زبانزد بوده است

طاهری با بیان اینکه اصفهان همیشه در فوتبال زبانزد بوده است، تصریح کرد: امیدواریم توانسته باشیم جواب اعتماد مجمع را بدهیم و قدم خوبی برای فوتبال استان برداریم. در مجمع، همه بزرگان فوتبال حضور دارند و کار ما سخت خواهد بود. امیدواریم بتوانیم به پیشرفت در این مسیر ادامه دهیم.

کد خبر 543641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.