قابلیت‌های سامانه مدیریت دانش معرفی شود

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید قابلیت‌های سامانه مدیریت دانش شهرداری به مدیران، پژوهشگران و کارشناسان مدیریت شهری معرفی شود

فرزانه کلاهدوزان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اکنون زمانه‌ای است که مدیریت و اداره شهر باید مبتنی بر دانش و تجربه باشد که این نیاز در سامانه مدیریت دانش به خوبی فراهم شده است.

وی افزود: دسترسی سریع، کارآمد و مؤثر این سامانه، نسبت به منابع موجود ظرفیت مناسبی است که ابزار لازم برای مدیران و کارشناسان مجموعه مدیریت شهری را فراهم آورده است.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به قابلیت‌های سامانه مدیریت دانش، اظهار کرد: این سامانه به روز و قابل استفاده برای مدیران، پژوهشگران و کارشناسان مدیریت شهری است و باید به خوبی معرفی و قابلیت‌های آن اطلاع رسانی شود.

وی تصریح کرد: در سامانه مدیریت دانش یک هزار و ۱۷۲ مقاله علمی، ۵۱۵ مورد کتاب مدیریت شهری و ۷۱۵ پایان نامه بارگذاری شده که گنجینه علمی در دسترس به شمار می‌رود.

کلاهدوزان با بیان اینکه در سامانه مدیریت دانش بالغ بر چهار هزار و ۶۰۰ اثر به صورت تمام متن وجود دارد که ۵۳۴ تجربه، هشت کتاب و سه مقاله ترجمه شده، ۲۵۰ طرح پژوهشی تأیید شده شهرداری و یک‌هزار و ۴۰۲ مورد طرح پژوهشی از کلانشهرهای کشور به صورت تمام متن بارگذاری شده است.

کد خبر 543628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.