ویلموتس: برای پیروزی در دوحه هستیم

ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی این روزها در قامت سرمربی تیم مراکشی الرجاء امیدوار به کسب عنوان قهرمانی آفریقا است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از استاد الدوحه، مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی و مربی تیم الرجاء در مراکش درباره دیدار تیمش مقابل الاهلی و نتایج احتمالی آن صحبت کرد.

ویلموتس به خوبی می‌داند که دیدار تیمش مقابل الاهلی تعیین کننده و مهم خواهد بود. در این دیدار تساوی هیچ معنایی ندارد و یک تیم پیروز و دیگری شکست خورده خواهد بود. با این حال، سرمربی اسبق تیم ملی تاکید دارد که تیمش برای کسب عنوان قهرمانی به قطر آمده است.

عصر چهارشنبه تیم الرجاء به عنوان نماینده مراکش با الاهلی مصر در ورزشگاه احمد بن علی باشگاه الریان در چارچوب مسابقات سوپر کاپ ۲۰۲۱ آفریقا بازی خواهد کرد.

ویلموتس در کنفرانس مطبوعاتی این دیدار به خبرنگاران گفت: تنها ۶ هفته است که در این تیم حضور دارم. با این حال تیمم را از نظر جسمی و روحی برای این مسابقه آماده کرده‌ام و مطمئنم که بازیکنانم با شرایط این مسابقه کنار آمده‌اند. فکر می‌کنم به اندازه کافی آماده این مسابقه باشیم.

سه بازیکن تیم الرجاء مراکش به عنوان بازیکنان تیم ملی مراکش در رقابت‌های عرب کاپ نیز حضور داشتند که البته در این مسابقات، تیم ملی مراکش در مرحله یک چهارم نهایی از دور مسابقات کنار رفت. مسلماً شکست در این مسابقات برای این بازیکنان سخت بوده و ویلموتس نیز به این موضوع اشاره‌ای کرد و افزود: می‌دانم شکست خوردن در یک تورنمنت چه احساسی دارد و به بازیکنانم گفته‌ام که اهداف جدیدی در زندگی وجود دارد و باید برای رسیدن به هدف‌های خود تلاش کنند.

سرمربی سابق تیم ملی ایران و سرمربی کنونی تیم مراکشی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم بازی را در زمان قانونی به سود خود تمام کنیم. با این حال اگر بازی به ضربات پنالتی بکشد به انس الزنیتی، دروازه‌بان تیم اعتماد زیادی دارم.

کد خبر 543606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.