شک نکنید بد شانسی هایمان تمام می‌شود/ با یک بازی منسجم می‌توانیم پرسپولیس را ببریم

"باخت‌هایی که داشته‌ایم همگی به دلیل ضعف تیم نبوده است. بلکه در برخی صحنه اشتباهات داوری به شدت در روند کاری ما تأثیر داشته است یا حتی بد شانسی آورده‌ایم."

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ذوب آهن روز جمعه و در هفته یازدهم لیگ برتر مهمان پرسپولیس خواهد بود. شاگردان تارتار در هفته‌های گذشته روند متزلزلی را داشته‌اند و تلاش می‌کنند برابر قرمزپوشان امتیاز مهمی را از حریف کسب کنند. با این حال نمایش گاندوها در روزهای اخیر برابر رایکای بابل نشان داد می‌توان به تیم مهدی تارتار امیدوار بود و انتظار روزهای خوبی را از این تیم داشت. به همین بهانه و در آستانه دیدار این تیم با حریف پایتخت نشین گفت‌وگویی را با حسین ابراهیمی هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان داشته‌ایم که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

ابتدا در خصوص دیدار حساس با پرسپولیس صحبت کنید. بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظر می‌رسد بازی بسیار سختی برای ماست. از طرف دیگر پرسپولیس نیز شرایط چند فصل گذشته خود را ندارد. این خبر خوبی برای ماست. با توجه به پتانسیلی که داریم به تهران می‌رویم تا ابتدا برای نباختن تلاش کنیم و سپس نیم نگاهی به برد داشته باشیم. باید واقع‌بینانه به قضیه نگاه کنیم. احساس می‌کنم می‌توانیم با یک بازی منسجم و توصیه‌های کادر فنی حتی سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم تا هوادارانمان پس از چند هفته که نتیجه نگرفته‌ایم شاد کنیم.

در دیدار قبلی برابر رایکا بابل تیم ذوب آهن عملکرد خوبی از خود نشان داد. از برد پر گل برابر این تیم بگویید.

بازی خوبی بود. نتیجه این دیدار گویای همه چیز هست. توانستیم در این دیدار پیروز شویم. در اصل موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم. البته مسابقات جام حذفی و لیگ برتر با یکدیگر کاملاً متفاوت است. در واقع شرایط تیم‌ها در رقابت‌های حذفی با لیگ برتر قابل مقایسه نیست. سعی کردیم پس از این پیروزی سریعاً آن را فراموش کنیم و تمام تمرکزمان را برای دیدار پرسپولیس بگذاریم. قطعاً این بازی می‌تواند شخصیت پیروزی و موفقیت را به ما برگرداند.

به نظر می‌رسد تیم ذوب‌آهن در خط میانی مشکلاتی دارد و این روزها دغدغه کادر فنی برطرف کردن ضعف‌های این خط است. فکر می‌کنید شرایط بهتر می‌شود؟

این موضوع را باید بیشتر از کادر فنی بپرسید. چند هفته مصدوم بوده‌ام و نتوانسته‌ام به تیم کمک کنم. نظرات در خصوص ضعف‌های تیم‌مان زیاد است و هر یک از خطوط را عامل نتایج ضعیف می‌دانند. اما به نظر می‌رسد ما باید یک تیم باشیم. همه بازیکنان ذوب آهن سال‌های سختی را در تیم‌های سطح پایین سپری کرده‌اند اما همدلی تیمی راز موفقیت‌مان در تیم‌های قبلی بوده است. حالا اما در تیم با اصالت ذوب آهن هستیم و باید با اتحاد روزهای سخت را پشت سر بگذاریم. می‌دانیم که کمبودهایی هست اما باید تا نیم فصل با همین موجودی ادامه دهیم تا شرایط به نفع تیم تغییر کند.

بعد از نتایج ضعیفی که از سوی تیم در لیگ برتر کسب شد هواداران از شرایط راضی نبودند. اگر با آن‌ها صحبتی داری می‌توانی از همین تریبون به آنها بگویید.

هواداران حق دارند آزرده خاطر باشند. شرایط تیم باید بهتر از این باشد. همه بازیکنان می‌دانند در چه تیم بزرگی توپ می‌زنند. دو سه باخت بدی را کسب کردیم اما تلاش می‌کنیم شرایط را تغییر دهیم.

گویا اشتباهات داوری هم در این باخت‌ها تأثیر گذار بوده و نتایج ذوب آهن را تحت تأثیر قرار داده است.

بله همین طور است. باخت‌هایی که داشته‌ایم همگی به دلیل ضعف تیم نبوده است. بلکه در برخی صحنه اشتباهات به شدت در روند کاری ما تأثیر داشته است یا حتی بد شانسی آورده‌ایم. در دیدار برابر فولاد و هوادار هیچ موقعیتی به حریف ندادیم اما یک اشتباه از خودمان و یک اشتباه از سوی داور نتیجه را برای تیم مقابل رقم زد. در مسابقه با مس رفسنجان در حالی که می‌توانستیم با تیم کرمانی به تساوی برسیم اما پنالتی محرز برایمان اعلام نشد. از سوی دیگر کمی هم بدشانسی آورده‌ایم و شک نکنید همه اینها تمام می‌شود. توانایی‌های زیادی داریم و به دلیل تغییر زیاد ساختار تیم نیاز به زمان داریم تا روز به روز بهتر شویم.

کد خبر 543576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.