به آینده نوجوانان اصفهان می‌اندیشیم/ حمایت مدیریت شهری از کانون اصلاح و تربیت

شهردار اصفهان گفت: امشب در جمع نوجوانان و جوانان کانون اصلاح و تربیت حاضر شدیم تا آنان بدانند که عضوی از خانواده این شهر هستند و مسئولان به آینده آنها می‌اندیشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان و سید رضا مرتضوی استاندار در بلندترین شب سال ۱۴۰۰ از کانون اصلاح و تربیت بازدید کردند.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایمنا گفت: ممکن است هر فردی مرتکب خطا شود، اما باید زمینه‌ای فراهم شود تا این افراد امکان بازگشت به جامعه را داشته باشند.

وی یادآور شد: کانون اصلاح و تربیت مأمنی برای برای نوجوانانی است که اشتباهی را مرتکب شده‌اند؛ در این راستا باید تلاش کنیم که این جوانان و نوجوانان به کانون گرم خانواده بازگردند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: امشب در جمع نوجوانان و جوانان کانون اصلاح و تربیت حاضر شدیم تا آنان بدانند که عضوی از خانواده این شهر هستند و مسئولان به آینده آنها می‌اندیشند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه از سوی شهردار اصفهان ۵۹ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی و ۲۰ عدد قلم قرآنی به کانون اصلاح و تربیت استان اهدا شد؛ همچنین مقرر شد ۱۰ هزار متر مربع فضا برای توسعه این کانون در نظر گرفته شود.

کد خبر 543564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.